Jailbreak-backup voor 3.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om binnekort mijn jailbroken iPhone 2g fw 2.2.0 te upgrade naar fw 3.0(.1) maar omdat ik mijzelf de moeite wil besparen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak-backup voor 3.0
Ik ben van plan om binnekort mijn jailbroken iPhone 2g fw 2.2.0 te upgrade naar fw 3.0(.1) maar omdat ik mijzelf de moeite wil besparen van zoals vorige keer al mijn jailbreak apps op te schrijven en vervolgens een voor een handmatig te herinstalleren ben ik nu op zoek naar een goede backup-app voor mijn jailbreak apps.
Nu ben ik al enkele bekende mogelijkheden tegengekomen (aptbackup, chronus, appbackup,...) maar ik heb tot nu toe nog altijd nergens de bevestiging gekregen dat een van hen daadwerkelijk op OS 3.0(.1) werkt. Nu hoopte ik dat jullie mij een suggestie zouden kunnen geven waarvan zeker is dat hij met de derde generatie firmware werkt. Bij voorbaad dank. -Florian Message2themods: Ik heb het forum en het internet meermaals (grondig) doorzocht dus ik zou het erg appricieren als jullie mijn vraag eerst zouden beantwooorden voordat jullie een slotje hangen aan deze topic, thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Anyone?
|
|
|||
|
|||
*zucht*
Gewoon proberen dan maar... |
|
||||
|
||||
AptBackup is wel iets. Nog niet getest eigenlijk.
|
|||
|
|||
Gelukt!!!!
|
|
|||
|
|||
Wel zo aardig om te vertellen hoe en waarmee het je gelukt is dan heeft een ander er ook wat aan. Gr. Emile
|
Labels |
backup, freakyflor, iphone, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak, backup terug zetten. | jack13 | Jailbreak | 4 | 24-06-11 14:48 |
iPhone: Jailbreak na downgrade 4.2 zonder SHSH backup ? | iPower | Jailbreak | 8 | 31-01-11 20:20 |
iPod touch: Jailbreak via backup misschien mogelijk?? | Aitvaras | Jailbreak | 3 | 01-10-10 13:37 |
iPhone: volledige backup iphone 4 voor jailbreak | Ummah | Jailbreak | 21 | 20-08-10 15:09 |
iPhone: Backup Iphone & Jailbreak | kevinrommen | Jailbreak | 2 | 30-07-08 00:36 |
|
|