jailbreak hulp discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het kan zijn dat je een Zip-bestand hebt gedownload. In dat geval moet je eerst extensieweergave instellen. Open hiervoor een willekeurige map op je desktop-pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak hulp
Het kan zijn dat je een Zip-bestand hebt gedownload. In dat geval moet je eerst extensieweergave instellen. Open hiervoor een willekeurige map op je desktop-pc en kies Extra > Mapopties.
In het volgende scherm ga je naar de tabbladweergave. Zoek de optie Extensies voor bekende bestandstypen weergeven. Verwijder het vinkje en klik OK. Nu krijg je bij elk bestand de juiste bestandextensie te zien. Klik nu met je rechtermuisknop op het firmwarebestand (zip) en kies Naam wijzigen. Wijzig de bestandsextensie van .zip naar .ipsw. hellup ik zie geen-----> Extensies voor bekende bestandstypen weergeven. enkel-----> Extensies voor bekende bestandstypen verbergen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
.zip eraf halen zodat .ipsw overblijft.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
naam van je bestand wijzigen door .zip er van achter te laten.
|
|
|||
|
|||
Er staat .zip
Je haalt dat stukje weg en zet daar .ipsw neer inplaats van .zip PM als je nog hulp nodig hebt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jailbreak hulp..4.2.1 | cairan | Jailbreak | 9 | 15-12-10 00:53 |
Jailbreak hulp | markje18 | Jailbreak | 6 | 13-08-10 21:29 |
iPhone: Jailbreak Hulp - Vraag | Dutchboy | Jailbreak | 1 | 26-06-10 10:56 |
iPhone: jailbreak hulp.. | cairan | Jailbreak | 3 | 11-04-10 23:55 |
iPhone: Jailbreak, need hulp! | jeroenbr | Jailbreak | 11 | 15-07-09 17:34 |
|
|