wie weet raad discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vandaag een iphone 3gs 32gb gekocht, hij was al geunlocked en gejailbraked. hij heeft software versie 3.0 kan ik de iphone aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie weet raad
ik heb vandaag een iphone 3gs 32gb gekocht, hij was al geunlocked en gejailbraked.
hij heeft software versie 3.0 kan ik de iphone aan de pc hangen en itunes op starten of krijgt hij dan gelijk software versie 3.1 en kan ik er dan niets meer mee. vr gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zolang jij niet op herstel of update drukt gebeurt er niet veel.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie weet dat | willemdev | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-11-10 11:04 |
wie weet het ? | ditbenikniet | Jailbreak apps en thema's | 6 | 25-07-09 21:41 |
Wie wil mij helpen geef aub raad | Desp | Archief | 2 | 22-03-09 19:23 |
Raad wie er morgen een iPhone te koop gaat aanbieden | iCulture | Archief | 10 | 04-06-08 18:02 |
Wie Weet Antwoord.....? | rcastricum | iPhone algemeen | 6 | 27-03-08 19:39 |
|
|