//

Recovery Mode :S

Recovery Mode :S discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Door een foutje heb ik per ongeluk de verkeerde iphone proberen te jailbreaken, maar ik heb op tijd de stekker eruit gehaald maar nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-09, 12:51
Madvillain Madvillain is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard Recovery Mode :S

Door een foutje heb ik per ongeluk de verkeerde iphone proberen te jailbreaken, maar ik heb op tijd de stekker eruit gehaald maar nu heb ik de iphone 3g in recovery mode gezet, maar nu kan ik het dus niet meer annuleren en moet ik via itunes een backup terug zetten.

het probleem is dus dat ik niet thuis ben en geen backup in de buurt heb, en nu niet meer in de phone kom..

iemand een oplossing om recovery mode te annuleren??
__________________
iPhone 5 16GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-09, 15:57
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Het volgende is op eigen risico, maar ik denk het volgende te weten;

Je iPhone staat dus in Recoverymode (dus niet in DFU!). Hou tegelijkertijd de power- én Homeknop ingedrukt totdat je het apple logo in beeld ziet. Als dat gebeurt laat je de Powerknop los en hou je de homeknop ingedrukt. Net zo lang totdat je het scherm met je pincode e.d. ziet...

Nogmaals eigen risico, er zijn andere manieren maar daarvoor heb je een computer nodig met quickpwn of iets dergelijks! Beter nog is om goed te kijken welke iPhone je in dfu of recovery zet!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 01:02
recovery mode goemie Archief 1 13-02-10 12:40
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 18:36
Recovery Mode? maartenvanengelen Archief 5 22-07-08 14:10
Recovery mode? josleeg Unlock [archief] 5 24-02-08 15:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.