iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone 3GS met MC model niet te jailbreaken? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/46274-iphone-3gs-mc-model-niet-jailbreaken.html)

iScorpio 12-01-10 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 12345678 (Bericht 404460)
meer mensen hier problemen mee de andere 2 wouden wel gewoon

Als je even de moeite had genomen om te zoeken was je er achter gekomen dat dat normaal gedrag is bij nieuwe 3GS toestellen nadat deze gejailbraiked zijn. Gewoon weer aan de pc hangen en de jailbraik tool draaien ;)

botterham 12-01-10 22:44

Dat zeg je nou wel, maar ik heb mijn telefoon met succes gejailbreaked uit gezet(misschien niet zo slim)
toen de herstel modus gedaan.
Als ik hem nu wil jailbreaken start de iphone niet meer op.
Wat betekent dat dan?
Alvast bedankt

iphonelov3r 13-01-10 12:48

waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!

thomas1 13-01-10 13:41

:rolleyes:jailbreaken doen we omdat je dan veel meer uit je iphone kunt halen dan apple aanbied.Als jij je iphone basic perfect vind dan jailbreak je toch niet.verraders?wat een zeer vreemde uitdrukking is dit?deze telefoon is mijn eigendom, en daamee kan ik nu dankzij de jailbreak doen wat ik zelf wil.Mijn iphone is nu aangepast aan mijn wensen en de jouwe heeft beperkingen so what,laat mensen in hun eigen waarden.

Dragon 13-01-10 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r (Bericht 404582)
waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!

Hahaha, lachuu joh.

Wat voor jouw geld, geld niet voor iedereen.:p

coenox 13-01-10 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r (Bericht 404582)
Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!

Ik vind mijn iPhone een mooi ding, maar ik stoor me wel aan het zendelinggedrag van sommige bezitters.

Ik sluit me verder aan bij de eerdere reactie: er zijn genoeg redenen om te jailbreaken (zie elders op deze site). De iPhone is van mij en ik doe niets illegaals. Dus, waarom jailbreaken?: omdat het kan.

Iphone3Gs 13-01-10 15:16

Een Jailbreak of geen jailbreak, iedereen mag een eigen mening hebben over een jailbreak maar om in het algemeen te gaan zeggen op een forum dat iedereen die een jailbreak heeft een verraadster is, vindt ik nogal niet echt heel leuk gezegt(getypt) misschien de volgende keer wat anders formuleren.
Deze iPhone is mijn eigendom en ik mag er mee doen wat ik wilt, als jij een Ferrari wilt gaan kopen ga ik je ook niet tegenhouden vanwege de kleur die ik niet mooi vindt en jij toevallig wel.

coenox 13-01-10 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 404641)
Deze iPhone is mijn eigendom en ik mag er mee doen wat ik wilt, als jij een Ferrari wilt gaan kopen ga ik je ook niet tegenhouden vanwege de kleur die ik niet mooi vindt en jij toevallig wel.

En om de vergelijking even door te zetten: een ferrari hoort rood te zijn, maar als ik hem geel met een tijgerprint wil maken moet ik dat ook lekker zelf weten.

Nemisis2003 13-01-10 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r (Bericht 404582)
waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!

Haha, je begint zowaar lachwekkend te worden. Verraders van je eigen telefoon. Ik betaal, dus ik bepaal. Als ik het goed vind zo, laat ik het zo. Als ik er meer mee wil dan doe ik er meer mee.
Maar veel succes bij het delen van je internetverbinding met je laptop of het streamen van high quality youtube filmpjes.
Idd, dat kan niet zonder jailbreak. Als jou dat niet boeit, leuk voor je. Voor de rest interesseert het niemand wat je er van vind.

Volgens mij weet je überhaupt niet waar je over praat, je komt net kijken en hebt overal je mening klaar staan zonder er verstand van te hebben.

kuotje 13-01-10 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r (Bericht 404582)
waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!

met je 3GS heb je het makkelijker te zeggen ja :)
maar denk dat je de kunst van jailbreaken nog niet snapt.

peter4871 13-01-10 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r (Bericht 404582)
waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!

Arm onwetend schepsel, als je nu maar wat meer kennis had.

Ach, het is niet anders,
Nu weer on-topic?

iphonelov3r 14-01-10 16:00

ik weet heus wel waar jullie het over hebben. Maar ik vind gewoon dat jailbreaken gewoon tegen de wet in is. Het is hetzelfde als een cd downloaden van een artiest waar je fan van bent. Als je de muziek mooi vind koop je de cd toch, dan ga je hem toch ook niet downloaden. Je steunt je artiest, en evenzo met je telefoon, je support de dingen die je mooi vind. Dus ja verraders ja. En armoede evenzo. En als je het niet eens bent met de functionaliteiten van de de iPhone zoals ie hoort te zijn dan moet je maar iets nieuws zoeken.

En even terugkomend op meneer coenox..
Ik zal nooit kritiek geven als jij je telefoontje een paars of lilablauw kleurtje wilt geven. Daar hebben we het niet over, even opletten he. Ik had het er over dat je de software aanpast waardoor je dingetjes illegaal doet. Dat vind ik gewoon triest.

peter4871 14-01-10 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r (Bericht 405021)
ik weet heus wel waar jullie het over hebben. Maar ik vind gewoon dat jailbreaken gewoon tegen de wet in is. Het is hetzelfde als een cd downloaden van een artiest waar je fan van bent. Als je de muziek mooi vind koop je de cd toch, dan ga je hem toch ook niet downloaden. Je steunt je artiest, en evenzo met je telefoon, je support de dingen die je mooi vind. Dus ja verraders ja. En armoede evenzo. En als je het niet eens bent met de functionaliteiten van de de iPhone zoals ie hoort te zijn dan moet je maar iets nieuws zoeken.

En even terugkomend op meneer coenox..
Ik zal nooit kritiek geven als jij je telefoontje een paars of lilablauw kleurtje wilt geven. Daar hebben we het niet over, even opletten he. Ik had het er over dat je de software aanpast waardoor je dingetjes illegaal doet. Dat vind ik gewoon triest.

ooit gehoord van meningsverschillen?
Jij vind zus, en in vind zo. doe je niks aan sorry.
En met je helle verhaal te posten denk ik echt niet plots. och shit, ik neem mijn opgevoerde golf weer terug naar de garage, en laat hem weer terug zetten naar wat hij moet kunnen als ik hem koop

iScorpio 14-01-10 16:42

Modbreak:

En nu graag weer on-topic!


peter4871 14-01-10 17:02

Dat wou ik ook zeggen, tnx,
weet iemand of er al wat bekent is voor dit probleem of dat men er mee bezig is?

PerryG 05-02-10 20:53

Jailbreak
 
Mensen ik zit met een probleem ik heb nieuwe iphone 3gs met 3.1.3 en komt uit week 42 nou wou ik apps erop zetten maar lukt niet meer is er al een jailbreak uit of zou ik hem kunnen downgrade


Even tussendoor hiervoor had ik 3.1.2 en was perfect te jailbreaken met Blackra1n en ik heb ook mc model dus :p


Maar waarvoor ik dit typte is kan ik downgrade op een manier of ben ik nu gewoon de *** ???

Alvast bedankt Groeten uit Nijmegen

iScorpio 05-02-10 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PerryG (Bericht 413149)
Maar waarvoor ik dit typte is kan ik downgrade op een manier of ben ik nu gewoon de *** ???

Ben bang dat je de *** bent ;)

Zoek maar even want er is genoeg info te vinden op dit mooie forum :)

PerryG 05-02-10 23:07

Tanks man jah ik had eerder deze forum moeten lezen, had ik cydia of rock gebruikt maar jah shit happens :rolleyes:

Wordt maar wachten met geen idee waneer hij er echt is

Raggamannn 06-02-10 11:57

Je kunt downgraden als je 'make my life easier' hebt geklikt in cydia

Hussie 06-02-10 12:15

Ik heb een MC model en jailbreaken en unlocken is geen probleem.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.