Na jailbreak opent music player niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist mijn Iphone 3G geupdate naar de nieuwste firmware en heb hem daarna direct weer gejailbreakt met blackrain. Aangezien ik Rockapp gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na jailbreak opent music player niet meer
Hallo,
Ik heb zojuist mijn Iphone 3G geupdate naar de nieuwste firmware en heb hem daarna direct weer gejailbreakt met blackrain. Aangezien ik Rockapp gebruik had was het instellen van mijn telefoon binnen 15min weer gepiept maar ik heb nu wel 1 probleem. Het openen van de music player lukt niet meer. Wanneer ik het icoontje aanklik wil hij hem openen, maar na enkele seconden sluit hij automatisch weer af. Echt heel frustrerend dus heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan verhelpen? bedankt! Laatst gewijzigd door De Generaal; 22-01-10 om 15:06. Reden: Illegale content verwijderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone al eens opnieuw opgestart? Harde Reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: calender opent niet meer op iphone | daretodo | Desktop-applicaties | 3 | 21-01-11 14:45 |
ABC Player werkt niet meer | ProMac | iPad algemeen | 0 | 26-11-10 21:39 |
sms opent niet meer normaal | eagle-linda | iPhone algemeen | 10 | 05-09-10 11:25 |
music player/streamer | garth | iPad algemeen | 5 | 29-07-10 10:51 |
|
|