Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? (FW 3.1.2 & 3.1.3) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Leonk jailbreak is als het goed is met een paar dagen mogelijk unlock niet Ok mooi! Wie is er mee bezig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
comex, geohot..... DEVteam
De jb zal er hopelijk zo snel mogelijk zijn... niemand kan zeggen wanneer het zal zijn, maar het zal niet meer te lang duren.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jailbreak software
Hoi, als ik dit artikel lees kan je de 3gs versie 3.1.3 toch jailbreaken of is dit fake
automaticiphoneunlocker.com | Unlock iPhone 3G 3.0 - iPhone Unlock software for ALL iPhone versions including iPhone 3G 2.2, 2.2.1 and Unlock iPhone 2.30 baseband! Unlock iPhone 3.0 ik heb een 3gs welke ik wil jailbreaken hij is simlock vrij |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje? ik heb een iphone 3gs 3.1.3 en ik wil hem graag jailbreaken maar ik kan geen 3.1.2 erop zetten moet ik dan wachten op dat er een nieuwe blackrain uitkomt?
|
|
||||
|
||||
//Bericht verplaatst
Zie daarvoor post 1. Jailbreakvragen horen trouwens niet thuis in het unlockgedeelte, vandaar dat ik jouw vraag heb verplaatst |
|
|||
|
|||
Hoy , dit gevonden vandaag...
zou dit kunnen werken of is dit fake? iemand al geprobeerd? iPhone 3gs jailbreak 3.1.3 MC new iPod touch | IPhone 3GS |
|
|||
|
|||
Ja dat werkt wel. Maar in het filmpje gaat het over de oude bootrom.
|
|
|||
|
|||
Geld neertellen voor een unlock ?! Niet doen dus weggegooid geld , gewoon geduld hebben , lukt het niet met fuzzieband dan is er op dit moment geen oplossing , ook niet als je van 3.1.3 terug wilt naar 3.1.2 dan gaat als nog je baseband niet mee voor een unlock
|
|
|||
|
|||
Beste Moderators van dit forum:
Is het niet erg handig om een kort keuzemenu te plaatsen en de uitkomst van enkele opvolgende vragen het antwoord geven op de meest gestelde vragen. Dit ipv het feit dat jullie elke keer aan iedereen het advies geven om eerst te zoeken of honderden posten te lezen voordat ze een vraag hier stellen. Wellicht lijkt het voor jullie allemaal gesneden koek, maar een hoop mensen moeten echt een hoop uitvogelen. VB: Welk apparaat heb je? Mogelijke antwoorden: Iphone 3g of 3GS of IPOD Touch of IPAD etc etc Hierna ga je als een soort boomstructuur naar beneden. Uitkomst is het antwoord wat mensen zoeken. Het gevolg is dat bezoekers gelijk antwoord hebben en dat de discussies aardig opgeschoond worden. Ik zelf heb een IpHone 3GS met de laatste BB and Bootrom. Om te weten of er al een unlock beschikbaar is lees ik weer tientallen posten om te kijken of er al iets is. Met een keuzemenu zou dit sneller kunnen. Ben benieuwd naar jullie reaktie. |
|
||||
|
||||
Dit is in feite al gebeurd, met de beginpost van dit topic.
|
|||
|
|||
Om kort door de bocht te gaan mensen met een 3g of 3gs met de nieuwe baseband van de firmwareversie 3.1.3 kunnen alleen unlocken als de bootrom niet hoger is dan 6.0 , jailbreaken is daarintegen wel mogelijk , ook heb ik gehoord dat een unlock wel mogelijk is maar dan mag het toestel nooit meer uitvallen dus eigenlijk kansloos
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe check ik mijn bootrom versie? En hoe kan ik unlocken? Heb een splinternwe iPhone in doos (TMobile) maar gebruik zelf al jaren Vodafone. Als jij mij kan helpen ben ik je erg dankbaar. |
|
|||
|
|||
om te weten welke bootrom je nodig hebt moet je naar het volgende:
instellingen > algemeen > info. Dan staat er bij modemfirmware de bootrom die je hebt |
|
||||
|
||||
Daar staat niet welke bootrom je hebt, maar welke baseband je hebt. Dat zijn twee compleet verschillende begrippen.
|
|
|||
|
|||
Yep je hebt gelijk, niet Goed gelezen
|
|
|||
|
|||
Iphone jailbreak
Hey,
Ik heb een probleem voor mijn Iphone te rebooten. Ik heb het geprobeerd met blackra1n. Er komt op dat de Iphone is gejailbreaked maar dat ik moet wachten totdat de Iphone reboot. Op dat moment wordt het scherm blauw en normaal moet er nadien de afbeelding van de persoon van blackra1n opkomen maar dit gebeurt niet. Wat moet ik nu doen? Ik ben echt ten einde raad!! Gr. Woutizle |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lijkt me verstandig dat je terug gaat in DFU mode met je iphone en firmware 3.1.2 erop zet ( nieuwe installatie) daarna blackra1n voor jailbreak en blacksn0w voor unlocken , allemaal te vinden op youtube |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hey, Ik begrijp dit helemaal niet zo goed. Kun je miss een link geven van iemand die het echt makkelijk heeft uitgelegd want ik ben hier echt niet goed in. In ieder geval al bedankt voor de reply!! Ik ga nu al eens zien op youtube maar hoop dat ik ook nog een link krijg zodanig dat ik zeker niets voor heb met de Iphone. In ieder geval bedankt. Mvg, Woutizle |
|
|||
|
|||
versie 2.2 naar ???
Goedenavond,
Mijn vrouw heeft een 3G met versie 2.2.0 (oud he) en modenfirm 02.28.00 Ik wil deze phone graag updaten. Als ik de telefoon herstel in iTunes gaat de baseband dan mee omhoog??? Ik heb al op diverse forums gekeken en ik heb het idee dat ik steeds een ander verhaal hoor. Ik heb een aantal weken terug een lijstje zien staan op het forum met alle costum versie's van 2.0 tot 3.1.3 Ik kan deze echter niet meer vinden, heeft iemand een idee Alvast bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) | WDS001 | Jailbreak | 550 | 15-09-13 13:47 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) | WDS001 | Jailbreak | 244 | 24-08-11 13:22 |
|
|