Nog steeds Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil van mijn jailbreak af.. Ik heb een update gedaan naar 3.1.3 en nu lijkt alles weg, maar ik heb nu nog steeds als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog steeds Jailbreak
Ik wil van mijn jailbreak af.. Ik heb een update gedaan naar 3.1.3 en nu lijkt alles weg, maar ik heb nu nog steeds als Carrier(normaal Telfort/KPN) een eigen gekozen naam dus dat lijkt me nog van een jailbreak.. Hoe krijg ik werkelijk alles van de jailbreak weg zonder mijn nummers en smsjes te verliezen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat gaat niet lukken. Als je je toestel volledig schoont (alles wissen) dan is ie alsof ie nieuw uit de winkel komt, maar als je dan een reservekopie terugzet dan heb je weer hetzelfde.
|
|
||||
|
||||
zit idd in het resevekopie en dit moet je ook herstellen met de bij behorende progjes anders kom je er niet vanaf .
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update nog steeds jailbreak. | celeronm | Archief | 1 | 01-12-09 17:52 |
iPhone: Jailbreak verwijderd maar nog steeds Cydia? | Rickyoo | Jailbreak | 9 | 06-10-09 22:55 |
Nog steeds updaten met jailbreak? | Reinier | Archief | 3 | 16-01-09 18:39 |
Jailbreak 2.1 --> 2.1 nog steeds unlocken? | xBram | Jailbreak | 0 | 31-12-08 18:15 |
iPhone: Jailbreak app nog steeds geinstalleerd | arvidbux | Jailbreak | 6 | 23-12-08 00:01 |
|
|