iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Makkelijk van 3GS 3.1.3 naar 3.1.2 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/54382-makkelijk-3gs-3-1-3-naar-3-1-2-a.html)

yingie 19-02-10 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RJD1986 (Bericht 418244)
Hier ook een idioot die "per ongeluk" heeft geupgrade naar 3.1.3. Mijn Iphone heeft een jailbreak gehad op 3.1.2 en ik heb ook in Cydia mijn SHSH on file gezet. Ik weet hoe ik alles moet doen om weer een jailbreak te bewerkstelligen. Mijn vraag is alleen: Is het mogelijk om een untethered jailbreak te krijgen? Of wordt het een tethered jailbreak?

Iphone 3GS 16GB (zwart)
FW: 3.1.3 (7E18)
Modemfirmware: 05.12.01

Als je hiervoor ook al een untethered jailbreak had, krijg je die nu weer. Dat is namelijk afhankelijk van de bootrom, niet van de firmware of baseband.

RJD1986 19-02-10 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 418305)
Als je hiervoor ook al een untethered jailbreak had, krijg je die nu weer. Dat is namelijk afhankelijk van de bootrom, niet van de firmware of baseband.

Bedankt voor de informatie! :d

Nielzz 19-02-10 23:06

ik snap het als sommige mensen moe worden van dit soort vragen. Maar ik ben al erg lang bezig om een poging te doen om hem te jailbreaken. Maar... ik heb mijn telefoon nieuw bij iemand gekocht die cydia blackrain etc en voor mij op had gezet en hiermee mee heeft geunlocked. Alleen weet ik niet of mijn shsh files zijn opgeslagen. Ik krijg blackrain er niet op. Doe ik iets verkeerd of kan het gewoon niet? (heb 3.1.3 nieuwe bootrom)
Heel erg bedankt alvast!

ab156 20-02-10 02:54

Ben bang dat het voorlopig nog niks kan worden. Geduld je bent niet de enige in dit schuitje..

Guest 20-02-10 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nielzz (Bericht 418564)
ik snap het als sommige mensen moe worden van dit soort vragen. Maar ik ben al erg lang bezig om een poging te doen om hem te jailbreaken. Maar... ik heb mijn telefoon nieuw bij iemand gekocht die cydia blackrain etc en voor mij op had gezet en hiermee mee heeft geunlocked. Alleen weet ik niet of mijn shsh files zijn opgeslagen. Ik krijg blackrain er niet op. Doe ik iets verkeerd of kan het gewoon niet? (heb 3.1.3 nieuwe bootrom)
Heel erg bedankt alvast!

Unlocken zal niet gaan, althans, nog niet. Jailbreaken wel, maar dan moet die persoon wel de shsh files opgeslagen hebben. Anders heb je gewoon pech.

Guest 20-02-10 18:55

Voor de rest plaats ik hele sterke twijfels bij het verhaal van topicstarter.

Wat hij beschrijft, kan gewoon niet. Ook niet met een oudere bootloader.

Als je wil downgraden, gaat itunes aan apple vragen of dat mag. Van apple mag het gewoon niet.

wat topicstarter beweert, kan dus niet en is gewoon niet waar.

De enige manier waarop zijn verhaal kan, is als ie inderdaad al eerder met een oudere firmware gejailbreaked heeft, en toen de shsh files op Sauriks server heeft gezet, en z'n hostfiles heeft aangepast.

Anders dan dat, kan het niet en is het uit de duim gezogen.

Ik stel het hard, dat zal mogelijk niet gewaardeerd worden, maar niemand heeft er wat aan als dit soort fabeltjes de wereld ingeholpen worden. Ik ben zelf 2 dagen bezig geweest met een Iphone 3GS door dit soort verhaaltjes en je kunt je de tijd besparen; het kan gewoon niet. Punt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.