Updaten van 2.- naar 3.1.2 en jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een oude iphone waar nog een van de eerste versies op staat. Wat is het beste om te doen? De telefoon heeft een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten van 2.- naar 3.1.2 en jailbreaken
Ik heb een oude iphone waar nog een van de eerste versies op staat.
Wat is het beste om te doen? De telefoon heeft een tmobile lock maar er zit een t mobile kaart in. Unlocken is dus niet nodig. Kan ik de customware 3.1.2 er op zetten en dan jailbreaken? Via restore alle contacten weer terug zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of is het een 3G? Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat topic had ik gevonden alleen staat daar niet in wat het beste is wat ik kan doen. En dat vraag ik juist.
Het is een 3g toestel met firmware 2. nogwat. Kan ik dus zo de firmware updaten met versie 3.1.2 en dan jailbreaken met blackra1n? |
|
||||
|
||||
Makkelijkste is om er een custom op te zetten. Die zijn al gejailbreaked.
|
|
|||
|
|||
2 custom firmwares geprobeerd en er op gezet maar de telefoon kon geen enkele provider meer vinden. Kon niet meer bellen op t-mobile.
Na update naar 3.1.3 werkte het weer wel. Unlocken is nu met de nieuwe baseband niet meer mogelijk dat snap ik, maar dat is ook niet nodig. Maar kan de telefoon nu nog wel gejailbreaked worden met snowbreeze? |
|
|||
|
|||
Ik heb dit gedaan, works like a charm: Download redsn0w (redsnow) 0.9 beta3 to Jailbreak and Unlock iPhone and iPod Touch 3.1.2 | technoNix
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3Gs met BB 06.15.00 te updaten/jailbreaken naar 4.3.1?? | milan13 | Jailbreak | 1 | 03-04-11 14:49 |
iPod touch: Updaten van 4.1 JB naar 4.2.1 JB | ker0ltjuh | Jailbreak | 1 | 13-03-11 16:38 |
iPhone: updaten van 4.0.1 naar 4.1 met behoud van JB | dr-trombone | Jailbreak | 2 | 15-10-10 14:42 |
3gs updaten naar 4.1 dan jailbreaken??? | Guest-201204012146 | Jailbreak | 2 | 23-09-10 18:39 |
Amerikaanse 2g updaten en jailbreaken naar 3.1.2 | bastiaan123 | Archief | 1 | 10-01-10 16:03 |
|
|