Geen Wifi na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na al een tegenslag te hebben dat ik per ongeluk mn iphone (3g 16gb)heb upgedate naar 3.1.3 en dus geen unlock meer kan hebben, werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi na jailbreak
Na al een tegenslag te hebben dat ik per ongeluk mn iphone (3g 16gb)heb upgedate naar 3.1.3 en dus geen unlock meer kan hebben, werkt mn Wi-Fi ook niet naar behoren...
De iphone geeft mijn router weer, maar kan er niet mee verbinden (wep beveiliging al aan en afgezet), het ronde cirkeltje, dat je normaal krijgt als je geen verbinding hebt, staat er niet. Iemand ideeen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al rond gezocht maar geen nieuwe info gevonden...
Denkt er iemand dat dit te maken kan hebben met de unlock die niet uitgevoerd is? |
|
|||
|
|||
Hoi,
Probeer eens; Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in (onderaan) -> Herstel netwerkinstellingen. Succes! |
|
|||
|
|||
Probeer eens Wi-Fi uit te zetten VOOR dat je je iphone Jailbreakt, Deze aanzetten als het klaar is.
Anders proberen je router handmatig toe te voegen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Na jailbreak geen Wi-Fi, dus geen unlock!? | Strifer | Unlock | 4 | 25-02-11 22:21 |
iPhone 3G na jailbreak geen netwerk meer (Wi-Fi, 3g en bellen) | Stoney268 | Wi-Fi | 2 | 27-12-10 15:40 |
2g Jailbreak geen Wi-Fi | suok | Wi-Fi | 3 | 28-02-09 11:27 |
Geen Wi-Fi na 2.2 jailbreak | Hatser | Wi-Fi | 7 | 01-01-09 19:32 |
|
|