iPhone Generaties en modelnummers discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben bezig met een soort van vragenlijst waarmee je kan zien welke iphone of ipod je hebt zodat je kan zien welke jailbreak je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Generaties en modelnummers
ik ben bezig met een soort van vragenlijst waarmee je kan zien welke iphone of ipod je hebt zodat je kan zien welke jailbreak je moet hebben en om ook makkelijk te weten te komen wat je iPhone/iPod Touch kan.
Maar ik had een paar vragjes: Hoe zit het nou met die generaties. Is het nou zou dat je 3 generaties had of maar twee. en wat zijn dat de verschillen tussen deze modellen. Als je achter je model nummer nou / A hebt staan betekent dat dan dat hij een simlock heeft? Hartelijk dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt de iPhone 2G (herkennen aan de zilveren achterkant) en de iPhone 3G en 3GS. Daar zit (volgensmij) bijna geen verschil in
Laatst gewijzigd door The Unbelievable; 21-03-10 om 22:13. |
|
|||
|
|||
Ja, Dit wist ik maar ik twijfelde of er nou 3 of 2 generaties waren.
Maar nu wil ik alleen nog weten wat dat / A nou betekent |
|
||||
|
||||
Zo een programma is er al
Hulp voor de beginnende jailbreaker in de vorm van ToolJail - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Weet ik. Maar ik wou het gewoon even weten
En Onze App richt zich vooral op gebruikers gemak en userinterface. (ToolJail is best wel lelijk) zodat het heel makkelijk is voor de gebruiker. We zijn druk bezig met de eerste build. Maar wat betekent /a nou. Laatst gewijzigd door Bomans; 23-03-10 om 14:52. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
Ik heb een simlock en geen A achter het Modelnummer
|
|
|||
|
|||
Maar wat betekent het dan: Dat het incl. SIM geleverd wordt??
Of heeft het iets te maken met EDGE?? Laatst gewijzigd door Bomans; 23-03-10 om 14:52. Reden: edit-knop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Je hebt nog wat meer opzoekwerk als je deze reply mag geloven:
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post428359 |
|
|||
|
|||
/A, /B, /8
ÊÖ»úÖйú--iPhoneÂÛ̳ - Powered by Discuz! Board
Ik heb alle model nummers al. Maar dat /A moet iets te maken hebben met de telefoonmaatschappij. Of het betekent gewoon dat het een iPhone is. Maar ik ben nog nergens /8 of /B tegengekomen. |
Labels |
generaties, iphone, ipod, modelnummer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|