iphone 3gs 3.1.3. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hello peepzzzz heb sinds kort een iphone gekocht en heb uhm gisteren geupdate naar 3.1.3. firmware en ging me daarna pas bezig houden met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs 3.1.3.
hello peepzzzz
heb sinds kort een iphone gekocht en heb uhm gisteren geupdate naar 3.1.3. firmware en ging me daarna pas bezig houden met de jailbreak lekker slim allemaal maargoed ontwetendheid. laat ik nu ook nog eens een back up gemaakt hebben met de 3.1.3. firmware nu aan jullie de vraag hoeals ik dit nog kan terug zetten en of dat uberhoud wel mogelijk is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zou zeggen welkom in de club van de wachtende best dat je iphone geen simlock geeft want dan had je echt geen geluk ----- je had beter eerst op dit forum gekeken é ik heb de mijne gekocht met 3.1.3 dus ik moest wel wachten maar jij hebt het zelf ver...tst |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, per ongeluk geupdate naar 3.1.3 en daarna bezig gehouden met jailbreak.
Maarja geduld is een schone zaak |
|
|||
|
|||
ik denk zelfs dat het niet zolang meer zal duren
maar ja da wachten é daar wordt ne mens zot van |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|