iTunes NIET updaten naar 9.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mensen die zoals mij vast zitten op 3.1.3 en wachten op een jailbreak, ik zou NIET updaten naar 9.1.1. Citaat: MuscleNerd from the ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes NIET updaten naar 9.1.1
Voor de mensen die zoals mij vast zitten op 3.1.3 en wachten op een jailbreak, ik zou NIET updaten naar 9.1.1.
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt me een duidelijke zaak dus..........
Maar over die JB, ik moest noodgedwongen updaten naar 3.1.3 zonder in Sauriks server te staan helaas en ik ben toch wel heel benieuwd wanneer die JB eraan komt. Ik weet dat waarschijnlijk niemand weet wanneer, maar ik moest het gewoon even kwijt na zolang wachten, sorry. |
|
|||
|
|||
Die nieuwe jailbreak zou toch eind deze maand uitkomen(die spirit) ofzo?
Ergens gelezen |
|
||||
|
||||
misschien eind van de maand maar het is nog niet zeker. We moeten gewoon afwachten en hopen dat hij snel zal komen.
|
|
|||
|
|||
En wat nu als je zoals ik vandaag je iPhone hebt binnengekregen en je vandaag voor het eerst iTunes wilt downloaden..............
|
|
|||
|
|||
je kan toch altijd via bepaalde sites een oudere versie van itunes downloaden???
|
|
|||
|
|||
iTunes 9.0.2
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt! Ben nog een beetje nieuw in dit wereldje.......
|
|
||||
|
||||
Hier nog een andere link voor jullie waar je alle oude iTunes versies kan downloaden Linkje.
|
||||
|
||||
Via twitter:
Comex: I think this iTunes 9.1.1 thing is a myth... |
|
||||
|
||||
Ach, wat is het voordeel van 9.1.1? 9.0.2 ondersteunt de ipad, dus 9.1.1 is nergens voor nodig.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
hij zal hem wel jailbreaken maar je moet een geactiveerde iphone hebben
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zullen we weer on-topic gaan.
|
Labels |
itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes wil niet updaten naar 4.3.3 | triple--x | iTunes | 1 | 16-05-11 15:16 |
itunes wil ipad niet updaten naar ios 4.3 | henrid | iTunes | 5 | 15-05-11 13:19 |
4.0GM naar 4.0 updaten via iTunes? | xynta | iTunes | 22 | 21-06-10 22:26 |
Windows: Onvoldoende ruimte op iPhone na updaten naar iTunes 9.0.1.8 | Vinzzz | iTunes | 0 | 25-09-09 19:18 |
Verstandig om te updaten van Itunes 7.7.1.11 naar v8? | RioolDokter | Archief | 4 | 24-09-08 19:53 |
|
|