HELP! Probleem met SHSH discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een aantal weken een 3GS, welke geleverd werd met 3.1.2. Voor het geval dat ik ooit wilde updaten naar 3.1.3 moest ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP! Probleem met SHSH
Ik heb sinds een aantal weken een 3GS, welke geleverd werd met 3.1.2. Voor het geval dat ik ooit wilde updaten naar 3.1.3 moest ik daarom mijn SHSH opslaan. De hele tutorial van iReb en Umbrella gevolgd en bij Cydia "make my life easy" geselecteerd zodat mij SHSH door Cydia werd opgeslagen, maar beide methodes blijken niet te werken met mijn toestel! iReb haalt geen SHSH op en Cydia geeft na 2 weken nog steeds "this device has a pending TSS request" aan.
Kan iemand me uitleggen waarom het niet mogelijk is om mijn SHSH op te halen? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door oetkaa; 03-05-10 om 06:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wellicht dat Saurik het moet autoriseren ofzo. Mail hem anders eens.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je reactie, ik ga Saurik wel even een mailtje sturen! In de tussentijd sta ik nog open voor andere tips! Laatst gewijzigd door oetkaa; 03-05-10 om 06:31. |
|
|||
|
|||
Saurik heeft het probleem gefixt, waardoor mijn SHSH nu wel is opgeslagen! Umbrella gebruikt om de SHSH blobs van Cydia af te halen.
Laatst gewijzigd door oetkaa; 03-05-10 om 06:33. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: SHSH vergeten op te slaan (4.0.2. met 01.59.00) | Whazaah | Unlock | 9 | 09-02-11 00:00 |
iPhone: Probleem met opslaan van SHSH | Regen | Jailbreak | 4 | 02-02-11 00:32 |
Shsh probleem | eentje | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-11-10 15:26 |
Herstellen naar os 3.1.2 met eigen shsh | BABYd3vil | iPhone algemeen | 1 | 27-05-10 01:03 |
probleem bij opslaan shsh regel | memo06 | iPhone algemeen | 2 | 11-04-10 19:27 |
|
|