//

Oplossing voor Blacksn0w Reboot Loop.....

Oplossing voor Blacksn0w Reboot Loop..... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi there, Dit is voor mij 'so far' de enige oplossing om je iPhone 3G/S uit z'n Reboot Loop te halen. Worked fine for me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-10, 09:32
RSCA RSCA is offline
• iOS 1.1.4
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard Oplossing voor Blacksn0w Reboot Loop.....

Hi there,

Dit is voor mij 'so far' de enige oplossing om je iPhone 3G/S uit z'n Reboot Loop te halen. Worked fine for me !!

  1. Download de laatste versie van Blackra1n.
  2. Voor gebruikers van iTunes 9.1: Fix eerst je Blackra1n door het progje Blackbreeze.
  3. Plug de iPhone via USB aan je computer. Laat steeds het programma Blackra1n runnen !!!! (Zal steeds rebooten)
  4. Iphone is nu met PC verbonden maar zal niet opladen (is geheel normaal !!!)
  5. Laat Blackra1n openstaan en steeds weer opnieuw rebooten (zonder goed resultaat weliswaar !!!). BELANGRIJK OM HET ZO TE DOEN - Je laat de PC dit 6 - 8 tot 12 uren doen !!!!!
  6. Na deze talloze uren zal je zien dat de iPhone weer in z'n beginscherm staat en hij weer gejailbreakt is ....

Doordat de iPhone niet geladen wordt via USB geraakt de batterij volledig leeg.... (vandaar de uren dat je blackra1n laat runnen).
Eens de batterij volledig leeg is gaat hij zichzelf weer opladen via USB, wanneer er weer genoeg power is gaat hij weer opstarten.
Tijdens het opstarten zal Blackra1n je iPhone weer herkennen en een kickstart doen !!!
Daarna is hij weer gebruiksklaar.

Deze tip heeft voor mij 100% gewerkt en ook m'n tweede iPhone deed het weer na deze oplossing.
Het kost wat tijd maar liever deze simpele oplossing toch voor velen onder ons.....



Al credits must go to @n1ckn4m3.

Te vinden op ander forum maar wou het toch even met jullie delen.

Succes ermee !!!

Greets,

Qrtje.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-10, 13:31
GuidoBman GuidoBman is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 21
Standaard

Wow als ik dit eerder wist dan was ik nooit geupgrade naar 3.1.3
  #3  
Oud 02-05-10, 13:39
shrekkie19 shrekkie19 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Alkmaar
Berichten: 149
Standaard

Hehe hier is er nog 1 1+
  #4  
Oud 02-05-10, 13:53
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

of je laat je iphone opstarten door redsnow, dat was voor mij de perfecte oplossing! Voortaan gebruik ik alleen maar redsnow...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spontane reboot naar recovery modus (loop) Voltron iPhone algemeen 2 23-03-11 18:20
iPhone: oplossing Code 29 herstel loop ruitjerru Jailbreak 2 11-02-11 23:00
iPad zit in reboot loop. jurriaan iPad algemeen 6 17-08-10 10:01
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic WDS001 Unlock 415 22-06-10 16:11
Iphone reboot ipv shutdown oplossing ArB iPhone algemeen 0 25-07-08 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:58.