iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58767-spirit-jailbreak-voor-ipad-iphone-and-ipod-verzameltopic-and-ervaringen.html)

richardiPhonepoldervaart 22-07-10 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan (Bericht 496091)
Hallo,

Met spirit krijg ik met iPhone 3GS oude bootrom niet (meer) gejailbreaked. Ik heb custom 3.1.2 firmware zonder cydia. Zodra ik spirit draai kom ik in een bootloop. Het ligt niet aan de computer.

Op welke manier, buiten spirit om, kan ik mijn iphone 3gs, oude bootrom (voor week 40) 3.1.2 jailbreaken? Ik lees hier zoveel verschillende manieren.. Weten jullie iets?

Nog een vraag: Ik wil graag mijn iphone helemala leeg gooien, ook de files die ik ooit op de iphone heb gezet ed via iphonebrowser of ssh. Kan dat via de optie op de iphone zelf opnieuw instellen.. ?


Blackra1n ipv spirit!!!! Ik had precies hetzelfde totdat ik um per ongeluk updaté!

syds 23-07-10 18:31

iTunes en iPad jailbreak????
 
Zou na mijn 3G ook graag mijn iPad willen jailbreaken maar hoe dan met iTunes???
Heb de laatste versie van iTunes, dat moest vanochtend voor mijn nieuwe iPad, en die kan volgens mij niet met Spirit. Maar als ik downgrade naar 9.1 krijg ik dan nog wel mijn films etc. op mijn iPad als ik dan weer synchroniseer?:confused::confused::confused:

frumble 23-07-10 21:29

als ik de spirit doe, dan krijg ik DL.exe is afgebroken.



Daarna krijg ik de melding fout melding


heb hetzelfde met mijn iPad foutmelding c000035a. Iemand een idee??

remcob 24-07-10 20:53

wanneer komt de spirit nou eens voor iOS4 en nieuwe bootrom :)

Heb nu OS 3.1.3 met nieuwe bootrom via Spirit gejailbreaked. Wel prettig, rebooten zonder pc.

Zijn er andere jailbreakes die dat ook kunnen?

Mzzls
Remcob

I Xyzyx I 24-07-10 20:55

Redsn0w is untethered toch? Heb nog niet gehad dat mn jb weg was na een reboot:O

Raikkonen_WC 24-07-10 20:58

Ik ook.

Zit op dit moment namelijk met en gesimlockte Iphone 3Gs 32 GB Ios 4.01 met Baseband 05.13.04 en Bootloader 6.4. Wil graag mijn Vodafone simkaart erin doen zodat deze werkt.

Datum 26-07-10 01:09

Hallo allemaal ik heb een kort vraagje over de installatie van Spirit.

Ik gebruik momenteel een Ipod Touch 3G, met firmware 3.1.2 welke ik heb gejailbreaked met Blackra1n. Dit is een tethered jailbraik en daarom wil ik graag overstappen op Spirit, hiervoor moet ik echter mijn Ipod herstellen.

Bij het herstellen ben ik ook verplicht de firmware te upgraden naar 4.0. Deze firmware gebruik ik echter liever (nog) niet. Ik heb geen SHSH voor 3.1.2 en kan deze ook niet meer bemachtigen via Apple of Cydia. Wel heb ik een SHSH voor 3.1.2.

Hoe kan ik dus nu mijn Ipod herstellen en Spirit installeren zonder te eindigen met firmware 4.0? Tevens vroeg ik me af wat er gebeurd met mijn apps en instellingen hiervan (bijvoorbeeld saves van games). Blijven deze bewaard en worden ze weer op me Ipod gezet zodra ik synchroniseer met iTunes of ben ik ze gewoon kwijt?

Bij voorbaat dank voor de hulp.

panjerd 26-07-10 06:03

hallo heb een tijdje geleden me iphone gejailbreaked met spirit en dat ging allemaal goed. nu wou ik uhm herstellen via itunes en me custom 3.1.2. erop zetten. maargoed dat wou niet werken. nu is me iphone leeg en ik ben er achter gekomen dat ik een nieuwe bootrom heb. wat nu??????????

shapezzz 26-07-10 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door panjerd (Bericht 498958)
hallo heb een tijdje geleden me iphone gejailbreaked met spirit en dat ging allemaal goed. nu wou ik uhm herstellen via itunes en me custom 3.1.2. erop zetten. maargoed dat wou niet werken. nu is me iphone leeg en ik ben er achter gekomen dat ik een nieuwe bootrom heb. wat nu??????????

Gewoon weer herstellen naar 4.0 of 4.0.1.

Zit helaas niets anders op ;)

Pieter Vanbussel 26-07-10 08:20

Hoe heb je dit nu opgelost gekregen, want ik wil ook naar untethered JB overgaan. Ben dit meer als zat. Zit momenteel nog altijd te sukkelen met die 3.1.2 Blackrain toestanden.

panjerd 26-07-10 12:46

dat is het uhm nu juist kan de tel niet meet restoren.

mandyrichard 26-07-10 17:36

ik heb een ipad met software 3.2.1 werkt spirit hier niet mee?? Ik krijg namelijk als ik verbind de volgende melding in spirit:
device ipad (3.2.1) not supported.

Michel15 26-07-10 17:42

Gisteren 3.1.3 er weer op gezet en wat is dat Spirit toch makkelijk zeg.

Datum 27-07-10 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Datum (Bericht 498942)
Hallo allemaal ik heb een kort vraagje over de installatie van Spirit.

Ik gebruik momenteel een Ipod Touch 3G, met firmware 3.1.2 welke ik heb gejailbreaked met Blackra1n. Dit is een tethered jailbraik en daarom wil ik graag overstappen op Spirit, hiervoor moet ik echter mijn Ipod herstellen.

Bij het herstellen ben ik ook verplicht de firmware te upgraden naar 4.0. Deze firmware gebruik ik echter liever (nog) niet. Ik heb geen SHSH voor 3.1.2 en kan deze ook niet meer bemachtigen via Apple of Cydia. Wel heb ik een SHSH voor 3.1.2.

Hoe kan ik dus nu mijn Ipod herstellen en Spirit installeren zonder te eindigen met firmware 4.0? Tevens vroeg ik me af wat er gebeurd met mijn apps en instellingen hiervan (bijvoorbeeld saves van games). Blijven deze bewaard en worden ze weer op me Ipod gezet zodra ik synchroniseer met iTunes of ben ik ze gewoon kwijt?

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Iemand die antwoord kan geven op mijn vraag?

y3nis 29-07-10 17:41

Ik heb versie 9.1 van Itunes en ik krijg als ik spirit run:
Spirit requires itunes 9 to function.

Moet ik itunes opnieuw installeren ofzo?

panjerd 29-07-10 20:35

zou ik niet doen informeer eerst eens fftjes rondom deze site zodat je weet waaraan je gaat beginnen.

mvg panjerd

jos112 12-08-10 18:41

Spirit installeren gone wrong
 
Heb zojuist poging gedaan Spirit te draaien op mij Touch 64Gb.. Ging als een trein en ook het installeren van Cydia verliep voorspoedig, echter halverwege de installatie viel m'n Wi-Fi weg en vanaf dat moment diepe ellende!!!!!! Touch helemaal vast en geprobeerd weer aan de gang te krijgen met uiteindelijk een reboot.. Maar alles wat ik te zien krijg is dat verrekekte appeltje!!

WAT KAN IK DOEN?!

jos112 12-08-10 18:43

Heb zojuist poging gedaan Spirit te draaien op mij Touch 64Gb.. Ging als een trein en ook het installeren van Cydia verliep voorspoedig, echter halverwege de installatie viel m'n Wi-Fi weg en vanaf dat moment diepe ellende!!!!!! Touch helemaal vast en geprobeerd weer aan de gang te krijgen met uiteindelijk een reboot.. Maar alles wat ik te zien krijg is dat verrekekte appeltje!!

WAT KAN IK DOEN?!

jurriaan 16-08-10 17:44

Is er al iemand die met spirit een iPad met 3.2.2 heeft gejailbreakt? Moest em herstellen want hij was gecrasht door een cydia app. Probleem is dat na het herstellen automatisch de nieuwe software erop staat. Maar wil toch graag weer jailbreaken.
Groeten jur.

I Xyzyx I 16-08-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurriaan (Bericht 533289)
Is er al iemand die met spirit een iPad met 3.2.2 heeft gejailbreakt? Moest em herstellen want hij was gecrasht door een cydia app. Probleem is dat na het herstellen automatisch de nieuwe software erop staat. Maar wil toch graag weer jailbreaken.
Groeten jur.

Volgende x de software die je er op hebt downloaden (gewoon googlen naar ios 3.2 bv.. ) en dan shift ingedrukt houden terwijl je op herstellen drukt en daarna het bestand selecteren.. Dan krijg je gewoon je oude firmware er weer op;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.