jailbroken en nu ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok EINDELIJK is het dan zo ver het moment waar ik 3 maanden op heb gewacht na het aanschaffen van mijn iphone met de 3.1.3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbroken en nu ?
Ok EINDELIJK is het dan zo ver het moment waar ik 3 maanden op heb gewacht na het aanschaffen van mijn iphone met de 3.1.3 en 5.12.
Ik heb het eigenlijk alleen gedaan voor een routeplanner. 5 buttons ding is ook handig. Maar heb eigenlijk geen ID wat de echte MUST HAVES zijn. Wat hebben jullie eropstaan wat je echt niet meer kan missen en wat MOET ik er opzetten? Gr jonhie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Er is echt meer dan zat te vinden over alles omtrent jailbreaken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten | DonThierry | Archief | 2 | 22-04-11 17:25 |
Jailbroken 3.0.1 naar -> ? (3.1/..) | MrNilo | Archief | 7 | 14-10-09 18:54 |
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. | crunch81 | Unlock [archief] | 264 | 12-02-08 13:34 |
|
|