upgraden of toch niet? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, voordat ik dit gepost heb heb ik in ieder geval 15 topics bekeken die in zoekopdrachten voorkwamen met een soortgelijke titel maar ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
upgraden of toch niet?
hallo,
voordat ik dit gepost heb heb ik in ieder geval 15 topics bekeken die in zoekopdrachten voorkwamen met een soortgelijke titel maar ik kan jammergenoeg geen onderwerp vinden wat niet vroegtijdig is gesloten om mij een antwoord te geven.... beetje frustrerend maar goed. zodra ik itunes open krijg ik de melding of ik mijn iphone ook een upgrade wil geven naar 3.1.3 welke ik tot nu toe weiger. toch wil ik binnenkort wel de upgrade gaan doen maar vraag me af hoe..... moet ik nou eerst mijn iphone weer herstellen naar de fabrieksinstellingen / originele 3.1.2 software voordat ik ga upgraden? en hoe doe ik dat dan? kan hier ook nog iets mis mee gaan? met andere woorden, is er een duidelijke beschrijving ergens hoe ik een gejailbreakte iphone zou moeten upgraden naar 3.1.3? uiteraard graag een beschrijving die ook voor een leek is te begrijpen.... alvast bedankt voor de reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon 3.1.3 restoren via iTunes en dan 3.1.3 met 'Spirit' jailbreaken .
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel upgraden of niet ? | DeeJ | Jailbreak | 1 | 15-06-10 13:50 |
Kan niet upgraden naar 3.1.2 | dtech | iTunes | 2 | 18-10-09 16:32 |
upgraden naar 3.1 of niet? | Pelle4495 | iPhone algemeen | 1 | 03-10-09 12:51 |
Niet upgraden!? | djurre | Unlock [archief] | 3 | 11-04-08 00:24 |
Dus niet upgraden?? | VerCouter | Archief | 5 | 07-04-08 15:59 |
|
|