iphone jailbreaken en unlocken. apps behouden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 3g die draait op 3.0. maar ik wil deze graag updaten naar 3.2.1. maar als ik deze dan opnieuw jailbreak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone jailbreaken en unlocken. apps behouden
hallo,
ik heb een iphone 3g die draait op 3.0. maar ik wil deze graag updaten naar 3.2.1. maar als ik deze dan opnieuw jailbreak en unlock raak ik mijn cydia kwijt en al mijn sources en geïnstalleerde pakketten. hoe behoud ik deze? Gr, L0vevspride |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Installeer vanuit Cydia maar eens de app 'PkgBackup'.
|
|||
|
|||
oke thx, als ik nu opnieuw jailbreak en unlock na de update raak ik niks kwijt? ook niet de sources en de apps uit de app store?
Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-05-10 om 21:05. Reden: Geen vragen stellen over illegale content! |
|
||||
|
||||
Lees je eerst eens in
|
|
|||
|
|||
sorry, was ik even vergeten, maar de apps uit de appstore behoud ik dan wel?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
maar ik synschroniseer mijn apps nooit via itunes. lukt dat dat nu wel? ik doe alles op handmatig beheren, muziek alles.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik snap dat gewoon niet. haha.
|
|
||||
|
||||
En daarom gooi ik deze topic ook op slot. Illegaal verkregen software (.ipa bestanden) ondersteunen we hier niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: unlocken en jailbreaken iphone 4 | mitchmink | Jailbreak | 11 | 24-03-11 15:11 |
3GS jailbreaken/jailbreak behouden | Harem | Archief | 1 | 04-11-09 17:50 |
Windows: Behouden apps/settings bij upgrade van 3G naar 3GS | nielsmunoz | iTunes | 9 | 10-08-09 21:29 |
Apps behouden na upgrade? | chonazz | iPhone Apps | 4 | 03-03-08 21:34 |
iPhone uit VS: manier om te unlocken en garantie behouden? | the007 | Archief | 7 | 09-12-07 21:24 |
|
|