Iphone kan alleen emergency bellen na nieuwe software discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 1g overgkomen uit amerika toen der tijd en toen is hij gejailbreaked en nou heb ik er nieuwe software op gezet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kan alleen emergency bellen na nieuwe software
ik heb een iphone 1g overgkomen uit amerika toen der tijd en toen is hij gejailbreaked en nou heb ik er nieuwe software op gezet 3.1.3 en nou kan ik alleen emergency bellen en kan ik niet in de iphone komen ook niet zonder simkaart. in itunes geeft die aan dat de simkaart niet goed is en kan die ook niet geopend worden wie kan mij asjeblieft helpen ik ben er helemaal niet handig in.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Je moet herstellen met een 3.1.3 customfirmware (met activatie). Dat doe je door je iPhone aan de computer aan te sluiten en op herstellen te klikken wanneer je Shift op je toetsenbord ingedrukt houdt. Eenmaal dat gebeurd is kan je unlocken met Bootneuter. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan alleen via de luidspreker bellen | kingbatchie | iPhone algemeen | 12 | 17-03-13 00:02 |
na iphone reset kan ik alleen maar 112 bellen? | robindinho | iPhone algemeen | 11 | 27-08-10 02:59 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Kan alleen nog maar bellen met mijn headset | ILIKE | iPhone algemeen | 5 | 11-07-08 11:22 |
kan alleen bellen met 1.1.4 | idref10 | Archief | 1 | 28-02-08 16:07 |
|
|