Iphone 3g nu updaten? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje heb een iphone van een vriend hier die ik voor hem wil jailbrake. Hij zit op 3.1.2 kan ik deze nu gewoon updaten via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g nu updaten?
Vraagje heb een iphone van een vriend hier die ik voor hem wil jailbrake.
Hij zit op 3.1.2 kan ik deze nu gewoon updaten via itunes of moet ik een aangepaste ispw downloaden en deze eropzetten. en vervolgens jailbrake met spirit. hij is gewoon officeel van t-mobile. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom niet meteen jailbreaken met Spirit?
|
|
|||
|
|||
Omdat hij op 3.0 zit en spirit voor 3.1.3 is toch?
(sorry had mijn iphone :# die zit op 3.1.2) Dus het gaat om de iphone 3g met software versie 3.0 Moet ik deze dus gewoon aan itunes hangen en updaten naar de nieuwste of restoren naar een aangepaste firmware? 3.1.2 of 3.1.3? Ik hoor graag van jullie. |
|
||||
|
||||
Ik zou je aanraden een aangepaste, altijd handig zo'n unlock! En eh, je kan alleen maar naar 3.1.3.
|
|
|||
|
|||
Oke dus als ik het goed begrijp aangepaste 3.1.2?
Met unlock dus? En dan jailbreake (staat nu ook cydia op) maar alles is te oud voor os 3.0.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
iPhone updaten | tyger | Archief | 2 | 17-05-09 17:46 |
Updaten iPhone | roermondenaar | Unlock [archief] | 2 | 18-03-09 18:53 |
Updaten Iphone 3G | Phescol | Archief | 1 | 27-01-09 23:07 |
Updaten iPhone | Martijn030 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 31-08-08 21:38 |
|
|