Veilig voor mijn situatie? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS die ik via de MediaMarkt gekocht heb en ik denk dat er een T-Mobile simlock op zit (weet ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veilig voor mijn situatie?
Ik heb een iPhone 3GS die ik via de MediaMarkt gekocht heb en ik denk dat er een T-Mobile simlock op zit (weet ik niet zeker). Nu wil ik deze graag jailbreaken en ik heb deze video gevonden. Kan ik het veilig doen door gewoon het programma te downloaden, iPhone op PC aansluiten en op "Jailbreak" te drukken?
YouTube - How to Jailbreak iPhone 3GS 3.1.3, iPad and iPod Touch 3.2 using Spirit by Product Feedback Dank jullie! - Jim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
Borderlinx situatie | VoltrefferVick | Koopinformatie Nederland | 21 | 01-10-10 01:22 |
Gegevens overzetten in mijn situatie. | Pl4y0r | iTunes | 2 | 20-09-10 12:57 |
iPhone 3GS: Kan ik mijn toestel veilig un-jailbreaken? | Lee93 | Unlock | 1 | 21-03-10 22:32 |
Help me mijn gegevens veilig te stellen bij restore naar 3.1.2 en jailbreak. | GHSantegoeds | Archief | 1 | 12-11-09 17:03 |
|
|