Unjailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iPhone 3Gs met software 3.1.3 gejailbreakt. Nu zou ik hem graag weer willen un-jailbreaken, dus dat ik de jailbreak eraf haal. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unjailbreaken
Hoi,
Ik heb mijn iPhone 3Gs met software 3.1.3 gejailbreakt. Nu zou ik hem graag weer willen un-jailbreaken, dus dat ik de jailbreak eraf haal. Is dit mogelijk? Zoja, hoe moet ik dat doen? Ik heb op herstel gedrukt en nu is hij weer precies als ''een nieuwe'' iPhone. Morgen breng ik hem naar de winkel, kunnen ze bij Apple ook nog zien dat hij ooit is gejailbreakt? Bvd Jasper. Laatst gewijzigd door Jasper502; 10-06-10 om 01:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dit is mogelijk, je hebt het zelfs al gedaan. Als je een restore uitvoert is je jailbreak weg.
Als je na je restore niet je reserve kopie terug zet kunnen ze niet zien dat je ooit een jailbreak gehad hebt.
|
|||
|
|||
Dat kunnen ze wel maar zo moeilijk doen ze niet.
de data is namelijk niet van het geheugen af het is alleen "verborgen" |
|
|||
|
|||
Zal geen probleem zijn, heb net op ander draadje gelezen dat het mensen ook is gelukt met een jailbreak erop staan.
|
|
|||
|
|||
Jasper je hebt het goed gedaan. Na herstel is alles weer standaard.
|
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt voor al jullie reacties!
Ik was vandaag bij The Phone House. Maar ze hadden geen leen toestel! Dus ik wacht nog even! Bedankt |
|
||||
|
||||
Mooi dat je probleem is opgelost, dit topic kan dicht.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone unjailbreaken | master-bom | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-05-10 13:44 |
|
|