MC discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 3GS, versie MCxxxxx firmware 3.1.3. Nu lees ik op het net allemaal tegenstrijdige berichten of deze nu wel of niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MC
Hallo,
Ik heb een iphone 3GS, versie MCxxxxx firmware 3.1.3. Nu lees ik op het net allemaal tegenstrijdige berichten of deze nu wel of niet te jailbreaken is. Ik heb afgezien van een normale reserve kopie op itunes geen backup gemaakt voor de firmware update naar 3.1.3. Is mijn iphone te jailbreaken en kan ik alsnog een backup maken zodat als het moet ik weer naar fabrieksinstellingen kan? gr. Deimos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als hij officieel unlocked is, kan je hem makkelijk jailbreaken met Spirit.
|
|
||||
|
||||
Of als je een T-Mobile abonnement hebt en een T-Mobile sim dan kan het ook.
|
|||
|
|||
Hij is (voor zover ik weet) niet unlocked. Heb wel een t-mobile abo. Ik zal als ik thuis ben eens kijken wat voor sim er in zit maar ik denk gewoon t- mobile.
Moet ik nog rekening houden met een backup oid? |
|
|||
|
|||
Ik bedoelde eigenlijk geactiveerd ipv unlocked, dus als je een NL T-Mobile toestel hebt met T-Mobile abo, kan je zonder problemen jailbreaken met Spirit.
|
|
|||
|
|||
terug naar fabrieks instellingen
helemaal super, tnx.
Ik lees net wel dat ik m'n itunes terug moet zetten van 9.2 naar 9.1 dus dat wordt ff systeem herstel. Mocht ik hem na jail break toch weer terug willen zetten naar fabrieksinstellingen? |
Labels |
jailbreak 3.1.3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|