iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Geen netwerk na jailbreak iOS 4 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/62138-geen-netwerk-na-jailbreak-ios-4-a.html)

iDavid 22-06-10 19:06

OPGELOST!

Ik gebruikte de verkeerde redsn0w! Heb nu versie 0.9.5 B5-3

bassollie 25-06-10 13:05

Ik heb het probleem ook, custom firmware hier gedownload met activatie. Alles ging goed maar ik krijg geen netwerk. Kan niet bellen niks.
Iphone 3GS origineel simlockvrij uit Belgie met oude baseband.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Heb al reset gedaan.
Ook bij instellingen netwerk reset gedaan.
Niks helpt

mvdsanden 25-06-10 19:07

Zelfde hier, 3GS met 3.0.1 en eerste bootrom zojuist gejailbreaked met snowbreeze naar ios 4. Alles werkt, cydia staat erop, Wi-Fi prima, maar geen bereik (half streepje zonder 't-mobile') en na 1 minuut "geen service".

Reboot of reset van netwerkinstellingen helpt niet. Heb in snowbreeze gekozen voor 'activate' of is dat de fout geweest?

spysical 25-06-10 19:08

Ik raad aan om met Beta 4 te werken. Is net een tikje beter ;)

absrnd 25-06-10 19:45

bij mijn eerste jailbrake had ik ook geen ontvangst, en kreeg die ook met geen mogelijkheid aan de praat.

ik heb gewoon weer ge-jailbreaked, maar deze keer met de "contract activate throught iTunes" optie aangevinkt, (terwijl dat niet nodig is met mijn Italiaanse iPhone), en werkte perfect, na de jailbreak prima ontvangst en geen verdere problemen gehad.

.

Admiraal 25-06-10 20:53

Met originele simlockvrije toestellen heb je geen activatie nodig, toestel wordt geactiveerd na keuze in itunes: nieuwe Iphone/backup terugzetten... Misschien lost dat het probleem op?

Harley4 25-06-10 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal (Bericht 476383)
Met originele simlockvrije toestellen heb je geen activatie nodig, toestel wordt geactiveerd na keuze in itunes: nieuwe Iphone/backup terugzetten... Misschien lost dat het probleem op?

Nope, hier niet.

Harley4 25-06-10 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 476393)
Nope, hier niet.

Na toevoegen ultrasnow in sources wel bereik, vreemd heb toch een simlockvrije. Maar het werkt nu, daar gaat het om ;)

Admiraal 25-06-10 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 476412)
Na toevoegen ultrasnow in sources wel bereik, vreemd heb toch een simlockvrije. Maar het werkt nu, daar gaat het om ;)

Heeft dan toch echt met de hacktivatie te maken...

Kiwitje 25-06-10 21:51

Ik had 3.1.3, gejailbreakd, op mijn Iphone 3G 8GB. Vanavond geupdate naar 4.0 via iTunes, daarna redsn0w er over heen gegooid. Allemaal goed gegaan. Maar nu heb ik geen netwerk meer als mijn telefoon aan is.. Ook al een reboot gedaan. Hoe kan dit? Ik heb een simlockvrije iphone op het KPN netwerk (HI)
JB gedaan met redsn0w 0.9.5b5-4

Is al opgelost. Na ultrasn0w te hebben geinstalleerd had ie wel weer bereik, heel raar.

mvdsanden 25-06-10 22:41

Hmm hier ook opgelost door ultrasnow als source toe te voegen...
Vaag, maar het werkt. Thanks!

siccobijl 02-07-10 00:12

Ik had hier ook last van, en daarom de gewone originele firmware er weer op geplaatst. Nu ik zie dat ik via cydia dit nog
Had kunnen verhelpen vraag ik mij af of het plaatsen van custom firmwarennog kan. Iemand een idee?

Sake 27-07-10 19:00

Ook bij mij. Ultrasn0w et voilà weer GSM netwerk.
En m'n telefoon is absoluut simlockvrij.
Afijn, als het maar werkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.