Geen netwerk na jailbreak iOS 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Nadat ik iOS 4 heb gejailbeakt krijg ik geen netwerk meer. Wi-Fi werkt wel gewoon. Enig idee hoe dit komt? iPhone 3G ik gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen netwerk na jailbreak iOS 4
hallo,
Nadat ik iOS 4 heb gejailbeakt krijg ik geen netwerk meer. Wi-Fi werkt wel gewoon. Enig idee hoe dit komt? iPhone 3G ik gebruik redsn0w 0.9.5b5-2 en kies dan voor deze firmware: iPhone1,2_4.0_8A293_Restore Mijn provider is Telfort. bedankt //EDIT: OPGELOST! Ik gebruikte de verkeerde redsn0w! Heb nu versie 0.9.5 B5-3 Laatst gewijzigd door iDavid; 22-06-10 om 20:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt ook geünlockt? Dat kan met Ultrasn0w, te vinden in Cydia.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
al een reset gedaan?
power+homeknop indrukken tot Iphone uitstaat en nadien gewoon opstarten
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja reset heb ik ook gedaan.
Nou gwn: iOS 4 via iTunes en daarna aan redsn0w 9.5.2 B5 gehangen. Multitask+wallpapers aangevinkt. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zelfde probleem hier op beveiligd (eigen) netwerk met Speedtouch.
Iphone is origineel/geen jailbrake - simlockvrij Op onbeveiligd netwerk niks aan de hand EDIT: Storing lag aan modem (hikje?) bleek ook in andere PC. Nu werkt ie wel weer... Laatst gewijzigd door MCNO; 22-06-10 om 12:57. Reden: Storing in modem, niet in Iphone |
|
|||
|
|||
Reset al geprobeer bij instellingen "reset network settings" dat deed het voor mij.
|
|
|||
|
|||
anders installeer je toch gewoon ultrasnow?
Heb je zeker een unlock! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb je het al geprobeerd om eens je 3g uit te zetten? is een vaak voorkomend probleem blijkbaar
|
|
|||
|
|||
heb deze probleem ook sinds update naar iOs4. Ik kan wel bellen, maar internet doet het niet. Zo kan ik niet op e-buddy enz.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik had net hetzelfde voor gisteren met de 3g van mijn vriendin, mijn 3gs had hier geen last van. bij vriendin heb ik eerst 3g moeten afzetten en airplane mode aan en uitzetten om terug netwerk te hebben. toen 3g terug geprobeerd en ging blijkbaar ineens. zoek de logica.
|
|
|||
|
|||
Niks storing telfort. Ben nu ook gwn online. Als ik hem Jailbreak doet 3G het niet meer. Er staat wel gwn 3G en je ziet hem ook even draaien maar hij laadt niks
|
|
|||
|
|||
Misschien dat je APN-instellingen niet meer correct zijn. Die van Telfort vind je hier: Internet-instellingen voor GPRS/EDGE van Nederlandse operators - iPhone - iPhoneclub.nl,
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan geen APN instellingen veranderen ... heb alleen het volgende:
- 3G Y/N - Mobiele data Y/N - Dataroming Y/N - Internet tethering - VPN - Wi-Fi |
|
|||
|
|||
ik gebruik
redsn0w 0.9.5b5-2 en kies dan voor deze firmware: iPhone1,2_4.0_8A293_Restore |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS iOS 4.1 JB geen netwerk? | saninl | Jailbreak | 16 | 18-10-10 13:45 |
Iphone 3G (ios 4.0 ultrasn0wed) geen netwerk | m190677s | iPhone algemeen | 0 | 07-07-10 11:22 |
geen/slecht netwerk na update iOs 4.0 GM (t-mobile) | escobar035 | Odido (T-Mobile) | 6 | 08-06-10 15:23 |
iPhone: Geen netwerk na jailbreak | Crossfire | Jailbreak | 7 | 09-08-08 16:15 |
|
|