Zou iemand mij kunnen helpen met Custom IPSW discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand alstublieft een Custom IPSW voor mij kunnen maken van FW iOS 4.0? Ik heb een iPhone met T-Mobile (Nederland) die al gejailbreaked is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou iemand mij kunnen helpen met Custom IPSW
Zou iemand alstublieft een Custom IPSW voor mij kunnen maken van FW iOS 4.0?
Ik heb een iPhone met T-Mobile (Nederland) die al gejailbreaked is op 3.1.2. met BB 04.26.08 (Wil die BB graag behouden!) - Multitasking - Achtergrond - Batterij percentage - Cydia - Costume Bootlogo ( http://i46.tinypic.com/2jebwvn.jpg ) - Geen Costume Recoverylogo Alleen weet ik niet of ik een activatie nodig hebt maar dat weet jij was wel ! Mijn dank is groot als iemand die zou kunnen doen!!! (Ik heb namelijk geen Mac ) Met vriendelijke groet, Tahtah P.S. Graag met Pwnagetool 4.01 die net is uitgekomen ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Zou iemand mij kunnen helpen? | Lamatje | Jailbreak | 0 | 06-12-10 19:42 |
Kan iemand mij helpen met 'tethering'? | stevendeen | iPhone algemeen | 4 | 28-09-10 15:44 |
[Help] Zou iemand heel even kunnen helpen ! | kanters | Archief | 1 | 11-12-08 12:54 |
iPhone: Kan iemand mij met Jailibreak helpen via msn? | JuztPaultje | Jailbreak | 18 | 15-10-08 18:52 |
kan iemand mij helpen met updaten 2.0.0 | iTimothy | Archief | 1 | 28-08-08 18:59 |
|
|