iphone 3Gs met 3.1.3 nieuwe bootrom naar 4.0 met jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) He Ik heb nu een iPhone 3Gs met de nieuwe bootrom. Is er al een manier om naar 4.0 te gaan (ik heb jailbreak en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3Gs met 3.1.3 nieuwe bootrom naar 4.0 met jailbreak
He
Ik heb nu een iPhone 3Gs met de nieuwe bootrom. Is er al een manier om naar 4.0 te gaan (ik heb jailbreak en unlock nodig) En zo niet wanneer is de verwachting dat die gaat komen? Ik heb al best veel zitten lezen maar kon het niet echt ergens vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij weet niemand dit nog, zit er zelf ook met smart op te wachten..
|
|
|||
|
|||
Nog niet bekend. Is ook nog niet bekend of er wel een exploit is gevonden voor nieuwe bootrom. Maar zou ook zomaar kunnen dat deze er wel is maar wachten ze tot de release van iphone 4.
Only Dev Team knows. |
|
|||
|
|||
ik weet dat er Limera1n aan zit te komen. dit word net zo iets als spirit en blackra1n.
overigens ben ik voor mezelf nu een VMware Mac OSX aan het opzetten om de jailbreak zo te kunnen regelen . omslagtig maarja het werkt wel! vanavond weer even mee verder. |
|
|||
|
|||
Zie dit topic: https://forum.iculture.nl/f14/i...-iedereen.html
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je dan ook een idee op wat voor termijn deze komt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.limera1n.com/ Quickpwn ken je waarschijnlijk wel. hoelang het nog gaat duren is egter nog onduidelijk. Omweg via virtual machine geprobeert zonder sucses tot dusver. ik denk dat ik het er maar op hou dat ik nog even moet wachten |
|
|||
|
|||
wacht nog ff en dan komt het allemaal goed...
|
|
|||
|
|||
Op de link die je gaf kon ik lezen dat de tool van Geohot afkomt. Echter zie ik op zijn twitter site staan dat er geen nieuwe jailbreak aankomt en dat mensen het niet meer hoeven te vragen aan hem.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
al mensen die meer weten?
|
|
|||
|
|||
Vraagje gaat de nieuwe jailbreak ook de iphone activeren?
|
|
|||
|
|||
Er is een optie daarvoor, dus je kan kiezen voor activatie of niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3.1.3 per ongeluk geupdate! heb een knp hi simkaart! Kan dus nu helemaal niks meer! Kom niet voorbij het noodoproepscherm!
Wanneer komt die jailbreak inc activation nu eigenlijk uit? En kan je met die jailbreak tevens ook de 4.0 jailbreaken? Ik weet dat de 3.1.3 en de 4.0 wel al met hetzelfde progje te unlocken zijn! Wie o wie? |
|
|||
|
|||
volgens mij is er nog niet echt iets over duidelijk gemaakt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3GS firmware 4.2 nieuwe bootrom untettherd jailbreak.?? | volkanE | Jailbreak | 1 | 31-12-10 08:55 |
iPhone: Jailbreak van Iphone 3gs, oude Bootrom met orginele OS4 | cobra88 | Jailbreak | 1 | 18-07-10 14:19 |
3Gs met nieuwe bootrom en 3.1.3 en spirit jailbreak naar 4.0 | erikroeier | Jailbreak | 2 | 07-07-10 19:22 |
iPhone: Wanneer Jailbreak 3GS met nieuwe bootrom? | lyndon | Jailbreak | 4 | 27-06-10 12:27 |
|
|