Multitasking switch discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 3G met ios 4. Ik heb multitasking aan gezet maar is daar ook een schakelaar voor om het uit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Multitasking switch
Hoi,
Ik heb een iPhone 3G met ios 4. Ik heb multitasking aan gezet maar is daar ook een schakelaar voor om het uit te zetten? Of met mobile terminal e.d.? Gr. Mitchell |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit vraag ik me ook af. Ik vind het namelijk zwaar ***. Geef mij maar jailbreak multitasking want dit werkt voor geen meter. Ook al zouden alle apps multitasking ondersteunen. Ik wil zelf kunnen bepalen wanner ik een app in de achtergrond wil laten meedraaien en wanneer ik het helemaal af wil sluiten. Het is gewoon totaal onoverzichtelijk en je moet steeds alles afsluiten als je wilt dat je batterij niet naar de ***** gaat.
|
|
|||
|
|||
Voor een 3G gaat dat al helemaal snel. Maar handig als je dat met sbsettings aan en uit kan zetten net als rotation inhibitor. En nog wel de iPod schakelaars gebruiken en draaiknop.
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak
Deze stappen volgen, maar true op false zetten: Stap 1: Installeer OpenSSH/NetaTalk/iFile/Iets soort gelijks Stap 2: Ga naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/ Stap 3: Open hier N82AP.plist Stap 4a: Als je gebruik maakt van Property List Editor van Xcode: Voeg onder de Capabilities array een nieuwe invoer toe genaamd gas-gauge-battery Zet het type op Boolean en vink de checkbox aan die verschijnt Voeg onder de Capabilities array een nieuwe invoer toe genaamd multitasking Zet het type op Boolean en vink de checkbox aan die verschijnt Voeg onder de Capabilities array een nieuwe invoer toe genaamd homescreen wallpaper Zet het type op Boolean en vink de checkbox aan die verschijnt Stap 4b: Als je géén gebruik maakt van de Property List Editor van Xcode, voeg je deze code toe (via bijvoorbeeld Wordpad): <key>gas-gauge-battery</key> <true/> <key>multitasking</key> <true/> <key>homescreen wallpaper</key> <true/> Stap 5: Sla het op. Stap 6: Reboot je iDevice. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu geen computer bij de hand dus vandaar dat ik het via cydia of terminal wil doen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth switch? | KTMax | iPhone Apps | 5 | 30-01-11 11:51 |
Saturn of switch | Scooter | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 10-08-10 23:05 |
OS 3.1: 3G - GPRS switch | S¡mon | iPhone algemeen | 0 | 20-09-09 22:52 |
ringer switch | Sander.torfs | iPhone algemeen | 1 | 14-10-08 12:08 |
switch maken in bossprefs | nighttrain | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-09-08 13:01 |
|
|