jailbreak gone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hey mensen! ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. heb een 3gs met oude bootrom, dus valt te jailbreaken in ios4. had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak gone
hey mensen!
ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. heb een 3gs met oude bootrom, dus valt te jailbreaken in ios4. had 3.1.2 jailbroken met blackra1n, update-ed naar 3.1.3.. vandaag per ongeluk in i-tunes ios4 gedownload EN geïnstalleerd gekozen. ( hele dag al bezig met downgraden, om alsnog te jailbreaken in 3.1.3. en dan dus op de juiste manier te snowbreezen. NIETS lukt....krijg elke keer errors in itunes na de recovery...eerst 1600, daarna 3xxx, daarna 15xx, weet t echt niet meer. kan iemand mij please helpen? wil dus graag weer een jailbroken iPhone-tje... heb trouwens een simlockvrij toestel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geen shs-file en mac
ja, ik kan me dus niet herinneren dat ik mijn shs-files bij saurik heb staan, kan me niet herinneren dat ik een wachtwoord had
heb ook geen toegang tot een mac dus wat nu? tell me, dat er in de nabije () toekomst wel een tool zal uitkomen om mij en natuurlijk al die andere te helepen? maar thanx voor de evt. oplossing |
|
|||
|
|||
Als je het niet zeker weet... gewoon proberen...
de hostfile in windows aanpassen. Restoren naar 3.1.2 als dat lukt.... dan heb je je shs file veilig gesteld en dan moet de rest ook lukken toch ? |
|
|||
|
|||
maar moet bij 3.1.2. een wachtwoord invullen (??) heb ik niet
o ja, een heel belangrijk iets: HEB GEEN MAC Dus je hele hulpvaardige handleiding zou omgezet moeten worden naar Win dows. Dan w8 ik daar wel op. Maar thnx in elk geval, for trying Laatst gewijzigd door WDS001; 25-06-10 om 15:58. Reden: Editknop gebruiken aub! |
Labels |
downgrade, jailbreak, snowbreeze |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|