Hulp gezocht voor jailbreak FW 4.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Ik zie door de bomen het bos niet meer. Bezit een "oude" 3GS 16Gb. Dus met lage serie nummers. Inmiddels verzien van FW ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp gezocht voor jailbreak FW 4.0
Beste iedereen,
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Bezit een "oude" 3GS 16Gb. Dus met lage serie nummers. Inmiddels verzien van FW IOS4 Hiervoor had ik 3.1.2. met jailbreack. Dus nooit 3.1.3. erop gehad. Draai op Windows op me pc. Wil weer jailbreaken maar weet nu echt niet meer welk jailbreak ik kan gebruiken. Wie kan mij kort en duidelijk geven. Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door pcgebruiker; 25-06-10 om 14:03. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde en ben na 6 uur klooien eindelijk weer op IOS4 en nu met jailbraek.
Je moet eerst weer terug naar een oude versie (b.v. 3.1.2). Hier staat hoe dat moet. Die moet je dan jailbreaken (staat ook in hoe dat moet). Dan download je een custom firmware op deze site. Ik heb deze genomen: iPhone 3GS: Download - Geen Activatie - Baseband Update - Cydia Die kun je zet je erop en dan moet het werken. Succes ermee! Laatst gewijzigd door bassollie; 25-06-10 om 14:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Top |
|
||||
|
||||
Citaat:
Flikker iphone nu in kliko |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
Hulp gezocht | studentHz | Unlock [archief] | 9 | 15-05-09 01:34 |
Hulp gezocht voor een nieuwe ontwikkelaar | juulie | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 02-04-09 12:27 |
Hulp gezocht! | Dreissen | Archief | 1 | 06-03-09 00:39 |
Hulp gezocht voor batterij iphone | Maverick007 | iPhone algemeen | 4 | 28-12-08 15:03 |
|
|