Carrier-tekst veranderen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Zie de foto hieronder, hoe kan ik NL KPN veranderen in T-Mobile? Uiteraard is m'n iPhone 3G jailbroken. (want ik heb helemaal geen NL ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Carrier-tekst veranderen
Mensen,
Zie de foto hieronder, hoe kan ik NL KPN veranderen in T-Mobile? Uiteraard is m'n iPhone 3G jailbroken. (want ik heb helemaal geen NL KPN, maar T-Mobile)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk bij algemeen -> netwerk -> geen Wi-Fi en geen vpn maar anders -> netwerk kiezen
|
|
||||
|
||||
Dus je hebt T-Mobile maar er staat KPN? Heb je dat zelf veranderd of was dat al zo? Want met MakeItMine uit Cydia kan je die tekst veranderen.
|
||||
|
||||
Het was ineens zo, want ik had eerst ook KPN, maar nu niet meer... Bedankt voor de tips iig, de iPhone ligt beneden, ik zal er straks naar kijken..
|
Labels |
carrier, iphone, kpn, t-mobile, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo veranderen | martijndk1983 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 12-12-10 23:40 |
iPhone: geen carrier tekst na upgrade IOS4 op 3Gs | robbiewet | Jailbreak | 3 | 01-07-10 15:05 |
Carrier tekst verdwenen | NesCio01 | Jailbreak apps en thema's | 20 | 22-03-10 08:52 |
vodafone carrier logo veranderen | Merlin | Archief | 1 | 13-07-09 01:17 |
[iPhone 3G] Geen Carrier tekst meer. | Kersentaart | Archief | 5 | 14-05-09 19:32 |
|
|