Probleem batterij percentage jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eergisteren mijn 3G ook maar eens voorzien van versie 4.0 met bijhorende jailbreak via redsnow. Ik heb multitasking, homescreen en batterij percentage aangeklikt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem batterij percentage jailbreak
Ik heb eergisteren mijn 3G ook maar eens voorzien van versie 4.0 met bijhorende jailbreak via redsnow. Ik heb multitasking, homescreen en batterij percentage aangeklikt. Mijn iPhone werd er heel sloom van en sommige apps sloten vanzelf terug af als er teveel geheugen gevraagd werd zoals bij tomtom.
Ik wou die multitasking dus terug afzetten door N82AP.plist te wijzigen maar ik krijg geen root acces. Ik heb dan maar even de jailbreak er nog eens doorgehaald en dan multitasking afgezet en dat probleem is nu van de baan maar ik heb nog steeds geen batterij percentage? Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je iPhone te herstellen
mijn ipod 2G werd ook erg traag met multitasking |
|
||||
|
||||
Ik heb SBSettings geïnstalleerd en daar zit de optie ook in.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je moet gewoon de jailbreak opnieuw uitvoeren. Daarbij moet je het installeren van Cydia uitvinken (deze is immers al geinstalleerd) en aan en afvinken wat jij wilt.
Zo heb ik het ook gedaan, omdat ik er ook achter kwam dat een wallpaper en multitasking iets te veel van het goede bleek voor de 3G.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Batterij percentage | gufra | Jailbreak | 6 | 14-03-11 22:08 |
Tekentjes naar batterij percentage. | kriss | iPhone algemeen | 1 | 11-11-10 17:20 |
iPhone: Batterij Percentage in OS 3.0 zonder jailbreak | Mindfield | Jailbreak | 16 | 03-07-09 18:07 |
batterij in percentage | diegie | iPhone Apps | 1 | 10-06-09 13:03 |
[Cydia] Batterij Percentage | Gkidstyle | Archief | 1 | 06-05-09 23:32 |
|
|