iDetector - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) iH8sn0w heeft een nieuwe tool uitgebracht waarbij je snel kan zien welke bootrom je hebt, heb het net getest en ik heb de nieuwe. Klik...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kicke ik heb de oude bootrom maar wel gejailbraikt met spirit nou kan ik geen 4.0 eropzetten met een jailbreak ofwel ?
laat maar heb het al gevonden Laatst gewijzigd door Trikz; 27-06-10 om 19:14. |
|
|||
|
|||
Mensen ik wil mijn bootrom achterhalen, draai op windows en volg exact de instructies voor idetector op zoals hier
http://www.iphoneclub.nl/78220/handl...3gs-jailbreak/ Als ik echter mijn iphone in DFU zet (zwart scherm) dan geeft idetector aan dat er geen device is aangesloten. Als ik de iphone in recovery mode breng (itunes met usb kabel logo en wat volgens de beschrijving niet zou moeten) dan zegt idetector dat ik de nieuwe bootrom heb! Dit is weer in tegenstrijd met de gegevens van mijn 3gs, namelijk; 3gs, FW3.1.2, untetered jailbreak via blackrain (geen spirit dus). Productieweek 36. BB05.11.07 Alles spreekt zich dus tegen en ik weet het ff niet meer... Iemand? Laatst gewijzigd door omehar; 28-06-10 om 00:51. Reden: Iets verder gekomen maar nog verre van opgelost |
|
|||
|
|||
je kan ook op de ouderwetse manier achterhalen welke bootrom je hebt
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik bovenstaande uitvoer kan ik nergens bootrom aflezen. Al diverse fora er op nagezocht, er is echt iets vreemds aan de hand. Je zou toch zeggen; oude bootrom is als je untethered jailbroken zit op 3.1.2 met blackrain??? Zoals eerder gemeld geeft idetector bij mijn iphone 3gs in recovery mode "new bootrom'. In DFU zegt ie 'no device' ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Remote: verzameltopic | Nikooos | iPhone Apps | 212 | 11-01-12 15:48 |
iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic | mdiersma2 | Unlock | 812 | 05-01-12 00:12 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
WinPwn 2.0 - Verzameltopic | JLT | Jailbreak [archief] | 226 | 18-10-08 06:59 |
|
|