Ge-jailbreak-te Iphone 3.1.3. naar 4.0 krijgen ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, ik zal de enige wel niet zijn, maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Ik heb een (legaal) unlockte Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ge-jailbreak-te Iphone 3.1.3. naar 4.0 krijgen ?
Mensen, ik zal de enige wel niet zijn, maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien.
Ik heb een (legaal) unlockte Iphone met firmwareversie 3.1.3 die ik via spiritjb.com heb weten te jailbreaken. Echter, ik zou ook graag upgraden naar versie 4.0 en uiteraard mijn jailbreak behouden. Is dit (al) mogelijk ? En zo ja, hoe ? NOgmaals: de telefoon is reeds legaal unlocked door T-Mobile/Apple, dus daar hoef ik niet over na te denken Ben benieuwd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk onder 'Jailbreak' bij de sectie bovenaan, daar staan alle belangrijke topics over jouw vraag.
|
|||
|
|||
ik kom er ook niet uit, heb ook een 3gs 3.1.3 met spirit jailbreak en oude bootrome.
|
|
|||
|
|||
Ja, zo te zien heb ik ook een oude bootrom
|
|
|||
|
|||
als je geen simunlock nodig hebt is bootrom helemaal niet van toepassing.
met redsnow is mijn 3G met ios4 ge"jb"ed
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Bovenin de jailbreaksectie van het forum tref je inderdaad de topics die je nodig hebt bij het jailbreaken aan. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data van iPhone naar nieuwe Macbook krijgen? | Nafets | iTunes | 1 | 01-05-10 14:26 |
Windows: geen muziek naar iphone 3GS te krijgen | joke_name | iTunes | 15 | 29-12-09 23:19 |
iPhone: Hoe iPhone in huidige staat krijgen na jailbreak? | heintjep | Jailbreak | 27 | 01-09-09 17:08 |
Hoe podcasts van Itunes naar Iphone te krijgen. | Ajax | Archief | 3 | 15-12-08 23:36 |
|
|