iphone 3g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 3g en met spirit jb.Nu heb ik te snel 4.0 erop gezet en kan ik volgens de berichten geen jb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g
Hallo,
Ik heb een iphone 3g en met spirit jb.Nu heb ik te snel 4.0 erop gezet en kan ik volgens de berichten geen jb erop zetten.Is er al een oplossing of kan ik de iphone downgraden.Ik heb wel op het forum gelezen ,maar ik kom er niet zo goed uit hoe ik het moet doen. Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
grt |
|
|||
|
|||
Hoi,martijndk1983
Wat bedoel je met ecid en shsh? ik heb toen gewoon 3.1.3 erop gezet en met spirit jb uitgevoerd . |
|
||||
|
||||
Je kunt iOS4 (op de 3G) gewoon jailbreaken met redsn0w beta 5. Uitleg vind je hier.
Laatst gewijzigd door wouter1981; 29-06-10 om 21:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar jij kunt gewoon updaten en jailbreaken met redsn0w |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het gaat er om dat ik de iphone op 3.1.3 met spirit gejailbreakt heb.nu heb ik 4.0 erop zitten en met redsnow geprobeerd te jailbreaken maar dat lukt niet.Ik zal het nog een keer proberen.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Nou ik heb het nog een keer geprobeerd en het werkt nu.In iedergeval bedankt voor de hulp... |
|
|||
|
|||
Ik ben bezig met de jailbreak. Maar als alles gedaan is, hoe moet ik dan alles terug synchroniseren met itunes? Zodat ik geen gegevens kwijt raak...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|