Iphone met OS4 & jailbreak valt start steets opnieuw op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zou het kunnen dan mijn Iphone 3GS met OS4 met jailbreak steets opnieuw start als ik 3 minuten aan het bellen ben. En dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone met OS4 & jailbreak valt start steets opnieuw op
Hoe zou het kunnen dan mijn Iphone 3GS met OS4 met jailbreak steets opnieuw start als ik 3 minuten aan het bellen ben.
En dat doet ie geen 1x maar telkens weer. Wie kan me raad geven. Mvg. Snister |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je er ooit problemen mee gehad zoals batterij vernieuwen
|
|
||||
|
||||
Nee nooit geen problemen mee gehad.
maar nu al een aantal malen een nieuwe installatie gedaan als draait maar internet niet wel Wi-Fi. Mvg. Snister |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start steeds opnieuw op.. help!!!!!!!! | mart80 | iPhone algemeen | 6 | 07-05-11 01:37 |
iphone start steeds opnieuw | west cost custom | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 18:55 |
iPhone: Jailbreak van Iphone 3gs, oude Bootrom met orginele OS4 | cobra88 | Jailbreak | 1 | 18-07-10 14:19 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
pc start opnieuw op na synchr met fotos! | Bollie1 | iPhone algemeen | 2 | 08-01-09 17:34 |
|
|