HOW TO : Jailbreak NEW Bootrom iOS4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Tiestofan , normaal gezien zijn er custom firmwares voor oude bootroms , gwn shift + herstellen in iTunes en de custom selecteren ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tiestofan , normaal gezien zijn er custom firmwares voor oude bootroms , gwn shift + herstellen in iTunes en de custom selecteren .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik meen dat apple nog steeds 3.1.3 ondertekend, dus als je daarnaartoe downgrade kun je met spirit jailbreaken. gebruik je daarna spirit2pwn dan kun je gewoon een costum installeren zonder problemen. |
|
|||
|
|||
Ik zit nu nog op 3.1.2 wat kan ik dan overslaan? Want als ik de handleiding volg krijg ik een fout bij restoren naar 3.1.2 3194. Wat moet ik doen?
|
|
||||
|
||||
Heb je je telefoon ooit gejailbreaked? Indien niet, heb je je 3.1.2 shsh niet waardoor je niet deze jailbreak kan doen. Bovendien raad ik je deze jailbreak af want zelfs als je hem op standby zet valt hij al uit.
|
|
|||
|
|||
ja hij is nu gejailbreaked en heb op make my life easier geklikt.
|
|
||||
|
||||
Wat staat in cydia? Voor welke firmwares heb je de shsh? Als je voor de 3.1.2 de shsh hebt, heb je dan je hostfile aangepast?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu staat er 3.1.2 en daar heb ik alleen opgeslagen, make my life easier. Ja hostfile aangepast met 74.208.10.249 gs.apple.com. Maar waar moet je dat uberhaupt plaatsen? Ik krijg als ik wil restoren nog steeds een fout. Heb de regel gewoon onderaan precies wat hierboven staat gekopieerd en opgeslagen. Nog lukt restoren niet. |
|
|||
|
|||
Ik wacht wel ff totdat er weer een simpelere manier is,
|
|
|||
|
|||
Hahaha
Ben er ook mee aan de slag geweest en kreeg ook allemaal foutmeldingen.
MAARRRRR ik heb hem nu wel kunnen downgraden naar 3.1.3 en heb nu dus weer lekker cydia erop staan enzo (ik had dus geupgrade naar 4.0 officieel via iTunes) Werkt wel lekker snel dat 4.0 maar met 3.1.3 met jailbreak mis je eigenlijk niks dus voorlopig hou ik het wel bij 3.1.3 met jailbreak en zie de een-klik-methode jailbreak voor 4.0 wel verschijnen. De downgrade procedure staat trouwens in het iphoneclub forum. gr een happy iPhone gebruiker |
|
|||
|
|||
oh ja ff in het kort:
downgrade kan dus alleen als je SHSH-blobs hebt opgeslagen op de server van saurik. Even je hosts bestand aanpassen en dan een officieele 3.1.3 rom nerstellen via iTunes (alt-klik voor mac user, shift-klik voor windhoos users) als hij dan aan het herstellen is dan geeft hij aan het einde een foutmelding, geeft niet gewoon weg klikken en vervolgens blackra1n opstarten en op MAKE IT RAIN klikken Voila hij start opnieuw op maar nu blijft je scherm zwart, ook geen probleem, even 10 seconden power en home button ingedrukt houden en dan weer 1 keer op de power button drukken, nu start hij weer normaal op. Als laatste natuurlijk even met SPIRIT nog een keer jailbreaken (nogmaals ja want blackrain had dit natuurlijk ook al voor je gedaan maar die is niet Unthethered he...) Klarie!!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is dit een tethered of untethered jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Hallo
Met welke versie van itunes heb je dit gedaan als ik vragen mag. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
gewoon met 9.2
|
|
|||
|
|||
Ik ben eerst naar 3.1.2 gedowngrade maar die activeerde mijn telefoon inderdaad niet
3.1.3 activeerde mijn telefoon wel |
|
||||
|
||||
Ik raad jullie af om dit te doen, wacht maar gewoon totdat er een simpel programma komt.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ga hier ook mijn tijd niet aan verprutsen. ik blijf wel lekker op 3.1.3 omdat Ios4 je accu in 1 dag leegtrekt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Van zijn twitter: iH8sn0w iH8sn0w - Sleep fix for new bootrom. - TwitVid - Sleep fix done for the iPhone 3G[S] new bootrom for those having issues when it kicks back into DFU. =) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan ga ik hem vandaag opnieuw jailbreaken |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: FW 3.0.1 naar iOS4.?? .. oude bootrom, en unluck behouden | Firevis | Jailbreak | 0 | 07-12-10 17:31 |
iPhone: Downgrade 3GS new bootrom op iOS4 | dylankieft | Jailbreak | 4 | 28-07-10 12:35 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
|
|