iPhone 3GS met ios 4.0 al te jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vraag staat eigenlijk al in de titel maar is het mogelijk mijn iPhone 3GS met ios 4.0 te jailbreaken? Alvast bedankt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS met ios 4.0 al te jailbreaken?
Hallo,
Mijn vraag staat eigenlijk al in de titel maar is het mogelijk mijn iPhone 3GS met ios 4.0 te jailbreaken? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij nog niet..
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs oude bootrom iOS 4.1 jailbreaken? | nielsvdplas | Jailbreak | 0 | 29-09-10 00:04 |
iPhone: jailbreaken met redsn0w op de iPhone 3G iOs 4.0.1 werkt niet | Iphone3G16GB | Jailbreak | 4 | 11-08-10 09:44 |
IPOD touch 3G met iOS 4 Jailbreaken? | IpodDemon | Jailbreak apps en thema's | 7 | 14-07-10 16:33 |
|
|