Hoe kan ik Jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ergens gelezen dat de ipod Touch 3g met iOS 4 te jailbreaken is maar ik weet niet hoe. ik heb geen SHSH blobs....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe kan ik Jailbreaken?
Ik heb ergens gelezen dat de ipod Touch 3g met iOS 4 te jailbreaken is maar ik weet niet hoe.
ik heb geen SHSH blobs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In dat geval kan je niet terug naar 3.1.3 en kan je niet jailbreaken.. Wachten op een iOS4 jailbreak maw.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe kan ik jailbreaken of downgraden? | 1pod | Jailbreak | 6 | 03-02-11 19:26 |
iPhone: Hoe kan ik hem het best jailbreaken? | markvn | Jailbreak | 13 | 01-07-10 18:56 |
Hoe kan ik checken of mijn 3G simlock vrij kan maken | andre-nl | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-06-10 23:48 |
Hoe kan ik mijn Iphone 2.1 jailbreaken? | peterklaassen | Archief | 5 | 30-12-08 23:08 |
hoe kan ik jailbreaken met winpwn 2.5 beta? | adam1411 | Jailbreak [archief] | 5 | 05-09-08 10:29 |
|
|