Probleem, snelle oplossing gewenst!
Heb mijn iPhone 2e hands gekocht, met bon. Deze is gejailbreaked en alles werkt perfect. Ook verder nooit mee gerommeld. Nu is mijn koptelefoonaansluiting kapot, hij springt op de meest onmogelijke momenten hierop over. Met als gevolg dat ik niet kan bellen, mensen mij niet horen enzv. Nu heb ik nog 3 dagen garantie, maar hoe pak ik dit aan met een gejailbreaked telefoon? Heb ook geen T mobile sim, en ben doorverwezen naar T mobile shop.... Hoe pak ik dit aan? overzetten op fabrieksinstellingen, via het menu instellingen? en dat dan alles gewist wordt? (en dus ook mijn simlockvrij gedeactiveerd wordt neem ik aan? Hopelijk kan iemand mij zo snel mogelijk helpen!
(PS weet zo weinig van alle programma's, ben op iPhone instellen een echt blondje, dus hou hier rekening mee) |
Maak een backup met iTunes. Deze reservekopie kun je terugzetten op de iPhone die je terug krijgt.
Daarna druk je op herstellen in iTunes. Dit stelt de iPhone helemaal opnieuw in. Niet meteen je backup terug zetten (hier vraagt iTunes om) Daarna breng je m naar de T-Shop voor reparatie. Je hebt immers een bon. |
Zouden ze moeilijk gaan doen als ze merken dat ik dus geen t mobile sim kaart heb! Dus dan weten ze toch al dat ik hem gejailbreaked o.i.d heb gehad, anders kan hij niet werken met mijn telfort sim erin....
|
Je levert een T-Mobile iPhone in. De simkaart hou je gewoon zelf.
Verder gewoon duidelijke klachtomschrijving laten noteren op de reparatiebon, dan moet het goed komen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01. |