//

Probleem, snelle oplossing gewenst!

Probleem, snelle oplossing gewenst! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn iPhone 2e hands gekocht, met bon. Deze is gejailbreaked en alles werkt perfect. Ook verder nooit mee gerommeld. Nu is mijn koptelefoonaansluiting kapot, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-10, 14:50
MissEvy MissEvy is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard Probleem, snelle oplossing gewenst!

Heb mijn iPhone 2e hands gekocht, met bon. Deze is gejailbreaked en alles werkt perfect. Ook verder nooit mee gerommeld. Nu is mijn koptelefoonaansluiting kapot, hij springt op de meest onmogelijke momenten hierop over. Met als gevolg dat ik niet kan bellen, mensen mij niet horen enzv. Nu heb ik nog 3 dagen garantie, maar hoe pak ik dit aan met een gejailbreaked telefoon? Heb ook geen T mobile sim, en ben doorverwezen naar T mobile shop.... Hoe pak ik dit aan? overzetten op fabrieksinstellingen, via het menu instellingen? en dat dan alles gewist wordt? (en dus ook mijn simlockvrij gedeactiveerd wordt neem ik aan? Hopelijk kan iemand mij zo snel mogelijk helpen!

(PS weet zo weinig van alle programma's, ben op iPhone instellen een echt blondje, dus hou hier rekening mee)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-10, 14:59
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Maak een backup met iTunes. Deze reservekopie kun je terugzetten op de iPhone die je terug krijgt.
Daarna druk je op herstellen in iTunes. Dit stelt de iPhone helemaal opnieuw in. Niet meteen je backup terug zetten (hier vraagt iTunes om)
Daarna breng je m naar de T-Shop voor reparatie. Je hebt immers een bon.
  #3  
Oud 14-07-10, 15:02
MissEvy MissEvy is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Zouden ze moeilijk gaan doen als ze merken dat ik dus geen t mobile sim kaart heb! Dus dan weten ze toch al dat ik hem gejailbreaked o.i.d heb gehad, anders kan hij niet werken met mijn telfort sim erin....
  #4  
Oud 14-07-10, 15:05
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je levert een T-Mobile iPhone in. De simkaart hou je gewoon zelf.
Verder gewoon duidelijke klachtomschrijving laten noteren op de reparatiebon, dan moet het goed komen.
  #5  
Oud 14-07-10, 15:09
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MissEvy Bekijk bericht
Zouden ze moeilijk gaan doen als ze merken dat ik dus geen t mobile sim kaart heb! Dus dan weten ze toch al dat ik hem gejailbreaked o.i.d heb gehad, anders kan hij niet werken met mijn telfort sim erin....
De keren dat ik een telefoon terug moest brengen voor reparatie (welliswaar geen iPhones) kreeg ik altijd mijn simkaart en soms zelfs de accu mee terug omdat die niet werden meegestuurd met het toestel. Lijkt me dus vreemd als ze nu ineens persé wel een SIM willen. Je hebt deze trouwens toch zelf nodig voor je tijdelijke toestel als de iPhone in reparatie is?
__________________

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Last van het antenne probleem. Oplossing? iDavid iPhone algemeen 9 02-10-10 23:25
Oplossing synchronisatie probleem agenda's Willum iPhone algemeen 4 14-04-10 23:58
Oplossing Wi-Fi probleem randythesavage Archief 2 19-01-10 00:37
Slam FM luisteren (oplossing, geen probleem!) fabie1 iPhone algemeen 23 29-09-08 17:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.