Last van het antenne probleem. Oplossing? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Vandaag heb ik mijn iPhone ontvangen die ik gister heb besteld via Belcompany. Ik heb last van het antenne probleem bij het vasthouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Last van het antenne probleem. Oplossing?
Hey mensen,
Vandaag heb ik mijn iPhone ontvangen die ik gister heb besteld via Belcompany. Ik heb last van het antenne probleem bij het vasthouden met mijn linker hand maar ook met mijn rechter hand.. Heb ik nog recht op een gratis bumper? Zijn er nog andere oplossingen? Als ik schotch tape op de antenna band plak blijft het probleem. thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt recht op z'n bumper. Om er één te bestellen zie link hieronder
Apple - iPhone 4 - Case Program Hopelijk is dat je oplossing, heb zelf een iphone4 met totaal geen probleem. Succes. |
|
||||
|
||||
Je hebt recht op een Bumper-Case. En dit verhelpt het probleem.
De App via de App store downloaden en bestellen maar.... EDIT: net te laat.... |
|
|||
|
|||
Ik zit dus ook met een iPhone met het antenneprobleen en heb bumper binnen maar dat werkt ook nog niet 100% is er ook een mogelijkheid om de telefoon om te ruilen voor een andere iPhone ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga er vanuit dat het grote invloed heeft in wat voor omgeving en omstandigheden je je bevindt. Want in mijn optiek heeft iedere iPhone4 gewoon last van de death grip! (tenzij ie elders of anders in elkaar is gezet) Laatst gewijzigd door PrittStift; 20-08-10 om 13:23. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
geen bereik
Goeden morgen
Ik heb een iphone 3g sinds een half jaar, sinds 1 maand heb ik op mijn boot , van staal, bijna geen ontvangst, terwijl mijn vrouw met een simpele telefoon een goede ontvangst heeft. Sinds deze week heb ik er nog een nieuw probleem bij, ik heb een goede ontvangst op mijn huisadres in Kampen, maar kan niet bellen of gebeld worden, mijn vrouw heeft geen problemen met haar Nokia, als ik 5 kilometer van huis ben zijn de problemen opgelost. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem moet oplossen??? |
|
|||
|
|||
waarom zijn er nog geen spare parts waarmee dit probleem opgelost kan worden ?
http://www.dealextreme.com/productim...ku_37988_1.jpg oid ?? |
|
|||
|
|||
Ik heb zo van die lakkerkes gekocht voor aan de antenne te kleven; helpt geene zak, een schande men zo'n zakens mag verkopen, pure oplichterij allemaal.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je vrouw heeft een telefoon die alleen op 2G werkt, en dat gaat prima. Jouw telefoon staat op 3G (telefonie en snel internet) en dat levert nog steeds veel problemen op. Zet je telefoon op 2G en je kunt weer bellen en gebeld worden, je internet wordt wel veel trager.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Antenne probleem iPhone 4 komt door kortsluiting simkaart | breaksblue | iPhone algemeen | 7 | 08-08-10 02:46 |
Antenne probleem en garantie | Driesdk | iPhone algemeen | 0 | 04-08-10 12:35 |
Antenne Probleem: vergelijking met andere telefoons | eurobrowser | iPhone algemeen | 4 | 19-07-10 02:31 |
3g (antenne?) probleem | 5ezgin | iPhone algemeen | 6 | 24-06-10 16:10 |
probleem met zwarte antenne cover (2G) | gaming boy | iPhone algemeen | 4 | 14-09-09 21:49 |
|
|