//

Antenne probleem en garantie

Antenne probleem en garantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht dat het antenneprobleem allemaal wel zou meevallen. Ik ben altijd bij de mensen geweest die het overroepen vond, en de commotie niet waard. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-08-10, 11:35
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard Antenne probleem en garantie

Ik dacht dat het antenneprobleem allemaal wel zou meevallen. Ik ben altijd bij de mensen geweest die het overroepen vond, en de commotie niet waard.

Ik zit hier nu in hasselt (BE). 5 streepjes bereik. iOS 4.0.1
Ik houd de iPhone gewoon in mijn linkerhand, zonder hard te knijpen, zonder de hele iPhone te omsluiten, gewoon in mijn linkerhand. Binnen de minuut sta ik op 1 streepje, en als ik dan nog even wacht,...No service
Ik heb het zwarte streepje in mijn handpalm liggen, maar dit gaat niet anders, ik ben linkshandig, en ik ga mijn telefoon niet tussen mijn duim en wijsvinger klemmen elke keer dat ik hem wil vastnemen.

Gisteren zat ik in een kelder met 3 streepjes ontvangst, gewoon de telefoon in de linkerhand houden is genoeg voor een 'no service' te krijgen. Kan ik nu dus niet meer bellen als mijn signaal supersterk is? Dat kan de bedoeling niet zijn van een nieuw antenne ontwerp, mijn 3G had nergens last van in diezelfde kelder, altijd zonder problemen kunnen telefoneren.

Gisteren heb ik mijn eerste "lang" telefoontje gedaan. Na 16 minuten is mijn verbinding uitgevallen bij volle ontvangst bij aanvang van het gesprek. Of dit nu te maken had met mijn telefoon, of met de tegenpartij,...het krijgt het voordeel van de twijfel, maar ik wil niet dat dit meer gaat gebeuren.

Apple zegt dat dit bij elke telefoon is, maar andere telefoons hebben die zwakke plek niet ingebouwd op een plek waar je altijd je hand hebt, wanneer je de telefoon vast hebt.

Wat moet ik hier nu mee gaan doen, heb ik recht om binnen mijn garantietermijn toch terug naar Mobistar te gaan, en een nieuwe te vragen als dit zich blijft voordoen?
Kan ik binnen een half jaar (als Apple bijvoorbeeld stilzwijgend het probleem hardwarematig moest aangepakt hebben) Naar mobistar stappen, zeggen dat het me na een half jaar ongelofelijk stoort, en een nieuwe krijgen in garantie?
Het is maar te hopen, want als dit blijft voortduren op deze manier heb ik een ongelofelijke miskoop gedaan.

Ik ben geen mierenneuker, ik gebruik 15 jaar uitsluitend Apple hard -en software, en heb Apple in deze "antennagate" altijd verdedigd, maar ik moet wel in staat zijn om langer dan 15 minuten te kunnen bellen in een gebied waar de ontvangst niet maximaal is met een telefoon van 750 euro.

Laatst gewijzigd door Driesdk; 06-08-10 om 13:01.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Last van het antenne probleem. Oplossing? iDavid iPhone algemeen 9 02-10-10 22:25
Antenne probleem iPhone 4 komt door kortsluiting simkaart breaksblue iPhone algemeen 7 08-08-10 01:46
Antenne Probleem: vergelijking met andere telefoons eurobrowser iPhone algemeen 4 19-07-10 01:31
3g (antenne?) probleem 5ezgin iPhone algemeen 6 24-06-10 15:10
probleem met zwarte antenne cover (2G) gaming boy iPhone algemeen 4 14-09-09 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:39.