probleem met zwarte antenne cover (2G) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het heb zojuist van mijn 2g de antenne cover erafgehaald om eens uit te kuisen maar ik krijg hem er nietmeer op... weet iemand hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
probleem met zwarte antenne cover (2G)
het heb zojuist van mijn 2g de antenne cover erafgehaald om eens uit te kuisen maar ik krijg hem er nietmeer op...
weet iemand hoe ik dit moet doen? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hij klikt rondom de dock-aansluiting en op 4 plekken in de back cover. Gewoon voorzichtig zijn en op al die puntjes letten, maar misschien is hij nu al beschadigd en past hij niet meer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
is al opgelost heb hem uit het raam gegooid Laatst gewijzigd door gaming boy; 14-09-09 om 18:26. |
|
|||
|
|||
niet heb je niet gedaan
toch |
|
||||
|
||||
lol nee tuurlijk niet,
is wel gelukt heb wel paar keer tegen hoek van de tafel moeten ''vast slagen'' |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Antenne Probleem: vergelijking met andere telefoons | eurobrowser | iPhone algemeen | 4 | 19-07-10 02:31 |
3g (antenne?) probleem | 5ezgin | iPhone algemeen | 6 | 24-06-10 16:10 |
gevraagd: Iphone 2g behuizing achtercover en/of antenne cover | jacobdeboer33 | Archief | 4 | 07-12-09 12:10 |
Mat zwarte achter-cover... | janjoppe | iPhone algemeen | 45 | 29-04-08 17:44 |
Zwarte back cover | roderickxiv | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-04-08 20:44 |
|
|