iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Last van het antenne probleem. Oplossing? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/69074-last-antenne-probleem-oplossing.html)

iDavid 19-08-10 15:55

Last van het antenne probleem. Oplossing?
 
Hey mensen,

Vandaag heb ik mijn iPhone ontvangen die ik gister heb besteld via Belcompany. Ik heb last van het antenne probleem bij het vasthouden met mijn linker hand maar ook met mijn rechter hand..

Heb ik nog recht op een gratis bumper? Zijn er nog andere oplossingen?
Als ik schotch tape op de antenna band plak blijft het probleem.

thanks

midon 19-08-10 16:13

Je hebt recht op z'n bumper. Om er één te bestellen zie link hieronder

Apple - iPhone 4 - Case Program

Hopelijk is dat je oplossing, heb zelf een iphone4 met totaal geen probleem.

Succes.

Dragon 19-08-10 16:18

Je hebt recht op een Bumper-Case. En dit verhelpt het probleem.

De App via de App store downloaden en bestellen maar....

EDIT: net te laat....;)

PIMS123 19-08-10 20:16

Ik zit dus ook met een iPhone met het antenneprobleen en heb bumper binnen maar dat werkt ook nog niet 100% is er ook een mogelijkheid om de telefoon om te ruilen voor een andere iPhone ?

PrittStift 20-08-10 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midon (Bericht 537527)
Je hebt recht op z'n bumper. Om er één te bestellen zie link hieronder

Apple - iPhone 4 - Case Program

Hopelijk is dat je oplossing, heb zelf een iphone4 met totaal geen probleem.

Succes.

Toch blijft het gek he !! Ikzelf heb er ook geen last van (in omgeving Valkenburg wel) , maar bijna iedereen verder wel. Nou moet ik zeggen dat ik het alleen nog maar in enkele woonplaatsen zonder bumper heb getest, maar dat word binnenkort anders. Benieuwd hoe het op andere plaatsen als steden en dorpen etc is.
Ga er vanuit dat het grote invloed heeft in wat voor omgeving en omstandigheden je je bevindt.
Want in mijn optiek heeft iedere iPhone4 gewoon last van de death grip!
(tenzij ie elders of anders in elkaar is gezet)

midon 20-08-10 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 538534)
Toch blijft het gek he !! Ikzelf heb er ook geen last van (in omgeving Valkenburg wel) , maar bijna iedereen verder wel. Nou moet ik zeggen dat ik het alleen nog maar in enkele woonplaatsen zonder bumper heb getest, maar dat word binnenkort anders. Benieuwd hoe het op andere plaatsen als steden en dorpen etc is.
Ga er vanuit dat het grote invloed heeft in wat voor omgeving en omstandigheden je je bevindt.
Want in mijn optiek heeft iedere iPhone4 gewoon last van de death grip!
(tenzij ie elders of anders in elkaar is gezet)

Zeker vreemd, ik heb zelf veel beter bereik op mijn werkplek dan met mijn Iphone 3GS die ik hiervoor had. En dat je het op bepaalde plaatsen zou hebben is dat niet gewoon toeval. Zover ik het kan inschatten hebben de meeste gebruikers van iphone 4 geen probleem. Dat wil niet zeggen dat het er niet is.:rolleyes:

chris lijs 16-09-10 10:13

geen bereik
 
Goeden morgen

Ik heb een iphone 3g sinds een half jaar, sinds 1 maand heb ik op mijn boot , van staal, bijna geen ontvangst, terwijl mijn vrouw met een simpele telefoon een goede ontvangst heeft.
Sinds deze week heb ik er nog een nieuw probleem bij, ik heb een goede ontvangst op mijn huisadres in Kampen, maar kan niet bellen of gebeld worden, mijn vrouw heeft geen problemen met haar Nokia, als ik 5 kilometer van huis ben zijn de problemen opgelost.
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem moet oplossen???

14skillz 02-10-10 20:36

waarom zijn er nog geen spare parts waarmee dit probleem opgelost kan worden ?

http://www.dealextreme.com/productim...ku_37988_1.jpg oid ??

apotheosis 02-10-10 21:22

Ik heb zo van die lakkerkes gekocht voor aan de antenne te kleven; helpt geene zak, een schande men zo'n zakens mag verkopen, pure oplichterij allemaal.

vuurvreter 02-10-10 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris lijs (Bericht 562304)
Goeden morgen

Ik heb een iphone 3g sinds een half jaar, sinds 1 maand heb ik op mijn boot , van staal, bijna geen ontvangst, terwijl mijn vrouw met een simpele telefoon een goede ontvangst heeft.
Sinds deze week heb ik er nog een nieuw probleem bij, ik heb een goede ontvangst op mijn huisadres in Kampen, maar kan niet bellen of gebeld worden, mijn vrouw heeft geen problemen met haar Nokia, als ik 5 kilometer van huis ben zijn de problemen opgelost.
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem moet oplossen???

Dat is opzich niet zo heel erg raar.
Je vrouw heeft een telefoon die alleen op 2G werkt, en dat gaat prima.
Jouw telefoon staat op 3G (telefonie en snel internet) en dat levert nog steeds veel problemen op.

Zet je telefoon op 2G en je kunt weer bellen en gebeld worden, je internet wordt wel veel trager.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.