3.1.2 Spirit jailbraik naar 4.0 software. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik was vandaag eigenlijk van plan mijn iphone te upgrade naar 4.0 met een custom. Maar ik lees dat dit niet mogelijk is met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3.1.2 Spirit jailbraik naar 4.0 software.
Goedenavond,
Ik was vandaag eigenlijk van plan mijn iphone te upgrade naar 4.0 met een custom. Maar ik lees dat dit niet mogelijk is met een spirit jailbraik op 3.1.2. Kan iemand dit bevestigen? En wat zijn eventueel de opties die ik kan doen? Heeft het nut om de iphone volledig te herstellen? En dan later te jailbraiken met redsnow, en via ssh de multitasking en achtergronden aan te zetten? Ik denk dat deze vraag al voorbij is gekomen. Maar kan nergens een anwoord vinden. Groeten, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit met een iPhone 3G geen issue... Zelf heb ik gewoon een reservekopie gemaakt en daarna updaten met een originele 4.0 FW. Toen backup terug gezet en jailbreak uitgevoerd met Redsn0w 0.9.5 Beta5. Ik ben zelf niet afhankelijk van een unlock. Dus kon daarom een originele FW installeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi op men 3GS na update/jailbraik naar 4.3.1 | Simon3tiw | Wi-Fi | 1 | 05-04-11 21:54 |
iPhone 1e gen.: Unlock & Jailbraik naar 3.1.3 | arne89 | Unlock | 0 | 19-12-10 14:12 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Firmware 3.0.1 naar 3.1.2 unlocken en jailbraik? | emmom | Archief | 2 | 03-11-09 23:39 |
iPhone 1e gen.: Gegevens na jailbraik + unlock naar 3.0? | Robin-m | Unlock | 27 | 21-09-09 17:30 |
|
|