Unlock & Jailbraik naar 3.1.3 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte, Ik heb lang gedaan met mijn iPhone 1ste gen, met softwareversie 2.1. Omdat ik deze niet graag update heb ik het gewoon bij deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock & Jailbraik naar 3.1.3
Geachte,
Ik heb lang gedaan met mijn iPhone 1ste gen, met softwareversie 2.1. Omdat ik deze niet graag update heb ik het gewoon bij deze versie gehouden. Maar sinds kort kan ik geen enkel programma meer openen of het programma crasht onmiddellijk... Nu dacht ik dat een update hoogst waarschijnlijk wel zou kunnen helpen. Mag ik de custom firmware die hier op het forum staat zomaar downloaden en er via iTunes opzetten? Loop ik dan een groot risico op het "bricken" van m'n iPhone ofzo? Hartelijk dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3.1.2 Spirit jailbraik naar 4.0 software. | Boy van Baal | Jailbreak | 1 | 14-07-10 17:54 |
Firmware 3.0.1 naar 3.1.2 unlocken en jailbraik? | emmom | Archief | 2 | 03-11-09 23:39 |
Iphone 3Gs jailbraik en unlock | jorgen | Archief | 4 | 25-09-09 11:35 |
iPhone 1e gen.: Gegevens na jailbraik + unlock naar 3.0? | Robin-m | Unlock | 27 | 21-09-09 17:30 |
|
|