sim kaart discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ten eerste joi ik heet Ben Bosch Heb net van mijn broer een iphone gekregen 16 gb Als ik hem opstart geeft hij aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sim kaart
Beste
Ten eerste joi ik heet Ben Bosch Heb net van mijn broer een iphone gekregen 16 gb Als ik hem opstart geeft hij aan sim kaart zonder pincode invoeren. nu heb ik op mijn eigen mobiel de pin code op nee gezet. Nu start hij wel op maar geeft aan alleen hulp nrs kan bellen en geeft hij aan op het scherm met een plaatje dat ik hem moet aansluiten op een pc. Kan iemand mij helpen wat ik nu moet doen. Krijg verder totaal geen pctogrammen of iets te zien, Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet hem aan de computer hangen dan start itunes en dan moet je kiezen om hem te activeren en enkele stappen door lopen en hij is klaar voor gebruik
|
|
|||
|
|||
bedankt
Hoi
Bedankt voor je reactie maar als ik de sim kaart er indoet geeft hij aan dat ik de simkaart die bij de telefoon is meegeleverd er in moet doen dus geen mogelijheid om hem te activeren alvast bedankt voor je reactie hierop |
|
|||
|
|||
Is die iPhone wel un-locked dan?
|
|
|||
|
|||
moet je een activatie simkaart kopen en hem daarna jailbreaken
|
|
|||
|
|||
nee maar dat lukt me ook niet firmware is 4.1
kan geen ispw bestand selecteren weet je een adres in utrecht wie dit voor mij kan doen, natuurlijk tegen een vergoeding. Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-11-10 om 01:23. |
|
|||
|
|||
sorry misschien begrijp ik het niet maar ik heb net een nieuw ab afgesloten
wat is een act sim dan en wat kost dat en waar kan ik deze halen alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|||
|
|||
je heb deze iphone toch gekregen van je broer heb jij dezelfde provider een activatie sim is een simkaart die universeel is
|
|
|||
|
|||
heb wel dezelfde provider maar iphone geeft na aanzetten i phone niet aan
in itune geeft hij aan dat de sim nit goed is en dat de si die meegeleverd is met de tel met worden ingevoerd |
|
|||
|
|||
is het wel een echt iphone dan? is het geen nep iphone
|
|
|||
|
|||
ja het is een echte 16 gb g3 zwart
weet jij een adres in utrecht die dit voor mij zou kunnen doen |
|
|||
|
|||
wat moet er dan gedaan worden?
|
|
|||
|
|||
volgens diverse firmware aanpasssen en unlocken
|
|
|||
|
|||
stuur je me emailadres via de pm en ik help je wel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je bij t-mobile zit zijn die verplicht je telefoon te unlocken na 1 jaar abbo. Succes
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Unlock 10tekens
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar on topic, waarom leen je niet even de sim card van je broer of heeft hij de simcard niet meer?? dan kun je hem activeren dan Jealbreaken & unlocken
|
|||
|
|||
Of je broer vragen of hij de unlock aanvraagt bij zijn provider?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SIM Kaart | spangenberg | iPhone algemeen | 1 | 27-04-11 12:23 |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Sim kaart | Paulf88 | Overige providers Nederland | 1 | 20-06-10 20:54 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Sim kaart | P.Starreveld | Archief | 2 | 18-04-08 12:50 |
|
|